Günlerden Galatasaray #20

Ne takımmış be! Yani evlatlarım diye söylemiyorum, oynuyorlar yahu. Bir maşallah ile başlayıp devam edelim. Dün gece rakip Giresun'du, deplase olmuştuk. Böyle sanki terlemeden almışız gibi maçı. Öyle zorlanmaydı, gerginlikti, hiçbir sıkıntı çekmemiş gibiyiz. Galatasaray'ın bu sezonki bu üstün oyununu oyuncu kalitesine bağlıyorum ben. Çünkü mesela bir maç Kerem yedekte kalıyor yerine Alper giriyor, sonra Alper kenarda kalıyor Milot giriyor, Milot çıkıyor Yunus giriyor, Dries cezalıyken Berkan, Abdülkerim cezalıyken Emin çıkıyor piyasaya. As takım kadar yedeklerin de kuvvetli olması farkı yaratan özelliğimiz bence. Emin demişken, bugün bence sahanın en iyisiydi. Abdülkerim'in cezasını kendi lehine müthiş kullandı ki Okan Hoca bi dahaki maça nasıl kıyıp yedekte bırakacak bilemiyorum. Ben kıyamazdım herhalde. Maçın ilk yarısında kaçan penaltıya rağmen, Dries'in devre olmadan bulduğu gol, sonra sahanın yine en iyilerinden Leo'nun müthiş golü, sonra Milot'nun golü ve neticesinde de evlatcanım Yunus'un golüyle maçı tamamladık. Takımda gol yükünü tek bir kişinin çekmemesi ve böyle dağılması beni ekstra keyiflendiriyor. Kendimle ilgili de bir not düşeyim, bu sezon Galatasaray'ı statta izlemeden bitirmem inşallah. Zira deplasman, iç saha fark etmeksizin, çok keyifli olduğunu düşünüyorum tribünün. İnşallah diyelim. Evet, sıradaki? 

Bekledim bunu çok bekledim! Şen ola Cimbom şen ola!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎