Günlerden Galatasaray #17


Ooooo ne maçtı be! Çatır çatır oynayarak, galip geldiğimiz için çok daha rahat söyleyeceğim, hakeme rağmen aldık maçı. Yalan yok Fenerbahçe'nin bizi daha çok zorlayacağını düşünüyordum, beklentiyi boşuna yükseltmişim. Hiç oynayamadılar. Baskıyı tribünlerle alır demiştim, o da olmadı. Oysa Fenerbahçe'nin maçın başında yaptığı koreografi çok başarılıydı. Zaten dün geceye dair Fenerbahçe'nin başarılı olduğu tek an da o koreografi anıydı. Maçtan önce onbiri gördüğümde Barış Alper'in forvette olmasına aşırı şaşırmıştım ama bu çocuğun son maçta yaptıklarından sonra böyle bir güven oyuna ihtiyacı vardı. Benim tek tedirginliğim tribün baskısından dolayıydı, neyse ki endişelendiğim gibi olmadı. Barış hakkını vererek oynadı kendine olan güvenin. Gol atamadı, canı sağ olsun. Böyle azimli oynadığı takdirde illa ki bulacaktır aradığını. Hakem performansından birazcık bahsetmek istiyorum. Maçta Abdülkerim'in attığı golde Victor'un kolunun önde olmasından dolayı ofsayttan iptal edildi. Gel gelelim kolla atılan golün zaten sayılmayacağından dolayı ofsayt kuralının işlemiyor olması lazımdı. Kerem'in attığı ilk gol bariz ofsayttı. Fakat Galatasaray oyuncularının gördükleri kartların tamamına yakını fazlaydı bence. Neyse. Neticede Galatasaray, Kadıköy deplasmanından 3 puanı Sergio, Kerem ve Mauro'nun 3 golüyle aldı. Hafta ortasında oynanan Ankaragücü maçının yazısında "puan farkı hafta sonu 4 olacak, göğsünüzü gere gere Galatasaraylıyım deyin" yazmıştım. Yanıltmayana şükürler olsun. Şen ola Cimbom, şen ola!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎