Bi Dünya Kupası da böyle biter işte..

Futbol açısından kötü geçen 2010'un son parçası da Dünya Kupası oldu. Harry dedim, Lucas dedim, Avustralya dedim tur atlayamadılar. United dedim, futbol beşiği dedim, bizimkiler işte yahu dedim, İngiltere dedim gittiler Almanya'dan 4 yediler. Son olarak da gol kralı olsun dedim, Hollanda naparsa yapsın o altıntopu alsın dedim, Sneijdeeeeerr dedim, ona da uğursuz geldim. Şimdi bilemedim uğursuzluk bende mi, yoksa 2010'da mı? Devam edelim fotoğraflarla..

İngiltere ve Avustralya maçları dışında hiç bi maçı izlememiştim Dünya Kupası'nda bu sezon. Birinci sebebi oynanan futbol çok kısırdı. İkincisi vuvuzela sesi beynimi kemiriyordu. Üçüncüsü İngiltere ve Avustralya beklediğim futbolu veremeyince, diğer takımların iyi olması bana koyardı evet :)) Herkes vuvuzelayı şu alman bebe gibi kullansa canımı yesinler. Bak sıpanın sevimliliğine. Ama yok. İlle gürültü yapacaksınız dimi! Dün final maçında 120 dakika sonuna nefesleri yetmedi. Ohh dedim yaa o ekstra devreler vardı ya. Sonunda dedim, sadece futbol izleyebileceğiz. Top sesi duymayı özledim kaleci degaj yaparken falan..

Final maçından başladık madem devam edelim. İspanya-Hollanda finalini çeyrek finalden beri hissediyordum. Ama çaktırmadım. Hani çok istediğim takımlar değil ya, olsa nolur olmasa nolur modundaydım. Finalde rengim sarı-kırmızı olacaktı. Ki genelde de öyledir :p Casillas'ın gol yemesini hiç istemiyorum. Sonra bizim eskilerden Pique de İspanya'da gerisini at çöpe :) Xavi'ye de büyük saygı duyarım ama.. Hollanda da niyeyse hiç haz etmediğim Robben var. Bi yandan da Sneijder'i düşünüyorum. Gol kralı olması için bi gol atması yetiyor. Öbür tarafta da David var aynı durumda. Villa yani.. Keyifli bi maç bekliyodum, bol gol bekliyodum. Biri dünyanın en iyi takımı denen İspanya'ydı, diğeri de Hollanda'ydı. İnsanın beklentisini yükseltiyor böyle maçlar. Ama olmayınca da olmuyor işte. Hollanda, İspanya'yı biraz kitleyince maçta gol falan olmadı. Sneijder her bulduğu topu santra demedi, orta saha demedi, ceza sahası dışı demedi vurdu kaleye :)) işe yaramadı ayrı mesele.

Finalin benim için özeti şu iki fotoğraftı. Çünkü ben

üzülsem miiii;


Sevinsem miii;


bilemedim.. Kupanın en güzel, aslında tek güzel, yanı ise bu hatundu. Bi insan evladı bu kadar sevimli ve güzel olamaz yaa. Bebek gibi valla. Maşallah! Kulaklarda Waka Waka'dan başka ses kalmasın. Kapanış törenini mükemmel hâle getirdi. Eline, diline, vücuduna sağlık. Seviyorum seni Shakiraaaa! This time for Africaa..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎