Temmuz özel yazısı

Temmuz gelir, yazı başlar. Şöyle buyrun efendim;

  • Çarşamba günü bi şehit verdik. 2 yaşında bi kız çocuğu babasız kaldı. Gencecik, pırıl pırıl bi insan hayata gözlerini yumdu, bi insanın da hayatı karardı. Allah kimseyi sevdiklerinin ölümüyle sınamasın ama bu ülkeyi savunan gençlere doğrultulan o silah da doğrultanın bi yerine girsin orda patlasın. Çok canımız yandı. Çok üzüldük, ağladık. Ama hiç kimsenin gücü bu memleketin bütünlüğünü bozmaya yetmeyecek. Gücünüz yetiyorsa dağıtın ulan! Canımızı yakanın canı yansın. Aynı acıyı yaşasınlar, aynı sızıyı hissetsinler yüreklerinde. Tabi yürekleri varsa şerefsizlerin!

  • Haberi aldığımda yanımda o vardı. Beni görür görmez anladı zaten bişey olduğunu, ben de uzatmadan anlattım. En az benim kadar üzülüp dağıldı. Allah bana yokluğunu yaşatmasın bi daha. Olmasaydı nasıl geçerdi, nasıl sakinleşirdim bilmiyorum. Yar, iyi ki varsın (:

  • Ondan ve askerlikten bahsetmişken, dün akşam bişeyler okurken "asker yolu gözlemek" diye bi başlığa rast geldim ve durmayıp okudum. Okumaz olaydım.. Darmaduman olduk ikimizde. Kendimi biliyorum zaten duygusalım hiç dayanamam böyle şeylere, dün gece gördüm ki o da benim kadar duygusal. Bi daha üzülmece yok. Vakti gelince üzülürüz nasılsa len :p

  • Neyse bu konulardan biraz sıyrılalım. Haldun Başkan'ın istifa ettiği haberi geldi sabah. Gazetelerden birisi yazmış. Okumak isteyen tıkıldayabilir.. Candır Haldun Abi. Yönetimdeki "bizden biri"dir. Zaten sezon sonundan beri görevlerinin neredeyse tamamı Adnan Sezgin'e verildi. Adnan Sezgin gibi gereksiz bi herif Galatasaray Yönetimi'nde nasıl yer alır aklım almıyor. Haldun'a sihirbaz dedikten sonra hem de! Adnan Polat'ın son 5-6 aydır aldığı kararların hiç birini tasvip etmiyorum. Takımın sonu hayır olsun der susarım.

  • Cenabet 2010 artık bitse de kurtulsak. Nihayet yarısını tamamladık. 2010'un tek olumlu olayı sanırım bizim yeniden bi araya gelmemiz oldu. Bunun dışında 2010'a dair hatırlayacağım bi ayrıntı olmayacak. Hatta mümkünse Eternal Sunshine of the Spotless Mind'deki {Sil Baştan} gibi hafızamdan bu seneyi sildirmek istiyorum. Daha bunlar iyi günlerin Seraap diyo kader bi yandan, bunun da farkındayım..

  • Dizinin bu akşam başlayacağını beklediğimi yazmıştım geçenlerde. Kanal D son bi manevra ile diziyi pazartesi 20:15'e koyuverdi. Güzel oldu bence. Gün saat farketmez zaten. Yeter ki başlasın artık! Bugün sürpriz bi şekilde de gazetelerde "Efe geri döndü" diye başlıklar yer aldı ki ben bunu zaten demiştim diye de şımarırım :)) Gel pazartesi gel!

  • Bugünlerde yemeklere takmış vaziyetteyim. Bilhassa mezelere. Hatta İstanbul'da olsam Kuruçeşme Arena'da yapılacak olan rekor denemesine, bilmeyenler için hatırlatalım 1500'ün üzerinde Türk mezesi ile rekor denemesi yapıldı, katılmak istiyordum, olmadı. Kısmet değilmiş. Bulduğum tarifleri denemeye başladım, şimdiden sağlam tatlar oluştu. Çerkez Tavuğuna ölüyorum yaa :))

  • Bugün Kemal Sunal'ın ölüm yıldönümüymüş. Onun şerefine birazdan bi kuple Hababam Sınıfı ekleyeceğim sanırım. Ama yazmazsam olmaz. İyi ki doğmuş, iyi ki yaşamış, iyi ki sanatçı olmuş. Nurlar içinde yatsın. Ondan sonra kimse bizi öyle güldüremedi.

  • Bu aylık da bu kadar olsun. Temmuz hoşgelmiş, safalar getirmiş. Şimşeksiz yağmurlar bekliyorum kendisinden :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎