Bölüm 120: Kayıp Parçalar

Eveett yeni sezon 3 Temmuz'da bizimle olacak demiştim. İki gün yanılma payıyla tahminim tuttu. Kavak Yelleri muhteşem olmasa da, 4. sezonuna başlangıç yaptı pazartesi akşamı. Aslında salı sabahından yazmayı düşünüyordum ama sınavlardan başımı kaldıramadım. Şimdi fırsatını bulur bulmaz da kendimi bloga attım. Aklımda öyle çok şey var ki yazacak.. Ama vakit yok işte.. Neyse buyrun başlayalım;

Öncelikle şunu söyleyebilirim ki inanılmaz kasvetli bi bölümdü. %80'i hastanede geçti, kalan kısımlarında da Su ve Atakan'ın birbirlerine uzun uzun bakışlarını izledik. Yeni sezona başlarken daha sürükleyici bi bölüm görmek istiyor insan. Dizinin asıl yeni sezonu sanırım 3-4 bölüm sonra, Efe'nin dönüşüyle başlayacak :) evet, başta küçük bi tüyoydu bu fakat artık gerçeğe yaklaşan bi durum oldu. Dağhan Külegeç'in diziye dönmesine yalnızca 3-4 bölüm kaldı. Kavak Yelleri yeni sezonlara girerken jeneriklerinde değişiklik yaptı hep. 3 sezondur bu böyle oldu. Fakat izleyenler dikkat ettiyse eğer, bu sezonki jenerik değişmemiş. Bunun sebebi de kuvvetle muhtemel Dağhan'ın diziye dönmesinin ardından yeni bi jenerik hazırlanması olacaktır.

Gelelim yukarıdaki fotoğrafa; geçtiğimiz sezon finalinde Mine'nin vurulduğunu görmesek de tahmin etmiştik. Zira Burak, Deniz'i vurdum vah vah ederek ağlamazdı. Mine'nin bebeğini kaybetmesine tanık olduk bu ilk bölümde. Ve tabii ki bunu rüyasında görmesini.. Fotoğraf da Mine'nin rüyasından, daha doğrusu kâbusundan, bi sahne. Üzüldük Mine'ye ama hastaneden çıktıktan sonra bi bölümde Mine'ye hep birlikte yine kızacağız bana inanın :)) Mine ölmedi, fakat bebeği kaybettik. Atakan ve Su barışmadı. Atakan'a çok kızdım bu konuda. Su'yu kolundan bi kenara çekip herşeyi açıklayacağına öylece sustu. Su ne derse desin sineye çekti. Tamam suçlusun, ama bari bi özür dile be mübarek! Gelecek haftanın fragmanı da daha bugün çıktı piyasaya şansımıza :) Bu güzelliği de yapar haftaya pazartesiyi iple çekerim. Buyrun efendim;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎