Bu aralar ne dinliyorum? #4

Liseydim bu şarkı piyasaya çıktığında. Tarkan'ın belki de en kuvvetli albümü olan Karma'nın parçalarından birisiydi. 2002 yahut 2003 tam kestiremiyorum, fakat aynı albümden Taş'ın Bir Oluruz Yolunda şeklinde 2002 Dünya Kupası'nda fırtınalar estiren Milli Takım için modifiye edildiğini hesap edersek, kanımca bu şarkı 2002 şarkısıdır. En azından albüm öyledir. Peki durup dururken 7-8 senelik şarkı nereden hortladı?

Hüp şarkısı benim en sevdiğim şarkılardan birisidir. O dönemde Tarkan'ı uzun süre izlememiştik. Nasıl bi imajla geri döneceğini de en çok merak edenlerden biriydim. Boru mu Tarkan ulan bu. Şimdiki gençler bitmez şöyle anlatayım, Tarkan bizim Murat Boz & Soner Sarıkabadayı karışımımızdı. Nefesim kızmasın :)) Yakışıklılık dedin mi Tarkan konusunda herkes bi durur düşünürdü {Murat Boz'u beğendiğimden de değil. Kızlar ona sarıyo ya şimdi öyle örnek baabında yazdım} . Ondan iyisi yoktu. Ayrıca söz yazabilir ve beste de yapabilirdi. Bakmayın bu şarkının Nazan Öncel eseri olduğuna Tarkan da müthiş yazardı. E sesine laf eden ölsün zaten! Neyse Karma albümünün ilk klibini Hüp'e çektiğinde hepimiz apışıp kaldık. Zira Tarkan uzun ve dalgalı saçlarıyla bizim jenerasyonun kızlarına OHA! çektirmişti. Neyse ayrıntıya dadanmayayım, birinin yüzünün rengini değiştirdiğimi hissettim birden :)) Klibin yönetmenliğini ödüllü yönetmenlerimizden Ferzan Özpetek yapmıştı ki klipte Tarkan'a, Serra Yılmaz da eşlik etmişti. Ayrıca Sinemis Candemir'in de ilk parladığı günlerdi Hüp klibi zamanları. Biraz da sıcak bi klip olunca -ki bu klipler bi tek Tarkan'a yakışır :p- bi hayli konuşulmuş ve akılda kalmıştı. Klipte Hayalet filminden "esinlenildiği" sonradan bir itiraf gibi gelse de iyidir bu klip yaa..

Şarkının bugün yeniden anlam içermesinin sebebi de kendini biliyor zaten. Bu ara onu çok yazmaya başladığımın farkındayım ki bu cümleleri okuyanlar "banane kızım senin aşk hayatından" diyebilirler. Haklıdırlar da. Ama şöyle de bi durum var ki burası benim özerk bölgem. Canım ne istiyosa onu yazıyorum. Bu ara da canım ondan başka bişey istemiyor :)) Yani yazmayı canım anlayın siz işte :p Şarkının yeniden dilimde ve kulağımda hasıl olmasının sebebi de hüüüüüüppp kelimesi işte.

Sarılıp yatmazsam uyku girmez gözüme..
Dünya gözümde değil, olmuşum sana pervaneee :.

Buyrun efendim o müthiiişş klip ve şarkı. Tarkan'dan geliyor Hüüüüüüüüüüüüpp diye içine çek beniii :.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎