Kewell From Galatasaray!

O kadar çok bekledim ki bu haberi. Gece resmi açıklama gelince sanırım kısa bi şok anı yaşadım kendime gelemedim. İnanamamak mı dersiniz buna, yoksa mutluluk sarhoşluğu mu bilmiyorum. Sabahı beklemek istedim yazmak için. En azından bi parça sakinleşmek. Peki sakinleştim mi? Hayır :)) aksine onunla ilgili haberleri, resimleri, cümleleri görünce daha bi coştum şimdi yalan yok :p Neler neler yazabilirim diye şöyle bi düşündüm, karar verdiklerimi devamını görelime tıkladığınızda okursunuz. Buyrun başlıyoruz..

Harry Kewell.. Galatasaray taraftarı için Hagi'den sonra yapılmış en müthiş transfer oldu. Böyle düşünmeyenler elbet vardır. Mesela bi Milan Baros daha faydalıdır. Benim dediğim futbol etkisinden ziyade, duygusal anlamda aslında. Çok özel şeyler hissettirdi hepimize. Kendi adıma konuşmam gerekirse Hagi'den bile fazla. Karpatların Maradona'sı üstüne alınmasın ama bu adamın tılsımı bi başka :) Duygusallık dedik ama, bu demek değil ki Harry futbol anlamında Galatasaray'a hiç bişey katmadı. Elbette kattı. Örneğin size şu soruyu sorarım; şu golü kaç kişi unutabilir?



Yalnız bu da değil. Harry, Galatasaray'da geçirdiği iki sezonda attığı goller kadar, yaptığı asistler, takıma kattığı ruh ve profesyonel duruşu ile de şu takımın kadrosundaki en değerli adamlardan birisi oldu.

Galatasaray Yönetimi bize 3,5 attırdı şimdi yukarda Allah var. Şu açıklamayı 2-3 hafta önce yapsalar rahat rahat otururduk. Ama biz yusuf yusuf olurken, onlar hem Harry'nin hem de Galatasaray'ın çıkarlarını gözetiyorlarmış. Harry'nin maç başına ücret almasını ön gören bi anlaşma hazırlamışlar ki, bu iki tarafı da profesyonel anlamda tatmin eden bi anlaşma oldu. Bize bakmayın, biz taraftar olarak Harry'nin kalmasından başka bir şey istemiyorduk zaten. Parasını tabii ki alsın, 3 tane dünya güzeli evladı var. Kendisinden uzaktalar. Bunun bi bedeli olması lazım ki bilen bilir Harry'nin çocuklarına, çocuklarının da Harry'e ne kadar düşkün olduğunu. O çocukların masrafı falan derken işin profesyonel boyutunu da düşünmek lazım. Başkası olsa, alacağı paradan banane benim cebime mi giriyor derim. Ama bu adam olunca banane deyip sırt çeviremedim, çeviremiyorum.

Yönetime bi tebrik de şu açıdan göndermek istiyorum ki burda biraz muzur olacağım :p 19 Temmuz, 19.07 olmasından mütevellit Fenerbahçe günü olarak lanse edilir, kutlanır. Ama bu nasıl bi rol çalmadır ki Fenerbahçe gününü, Galatasaray bayramına çevirdiler :)) olayın bu boyutunu haberin saatine bakarken farkettim. Sanki özellikle 00:00 olması beklenmiş de sonra ilk fırsatta haber verilmiş gibi oldu. Zira resmi sitedeki haberin saati 00:07. Tesadüfün de bu kadarı canıııım :p

Anlaşması 1 senecikmiş Harry'nin. Yeter mi? Yetmeeeezz. Fakat şimdiden bi sene sonrasını düşünüp moral bozmaya lüzum yok. Zira bi senede kim öle, kim kala. Bi çocuğumu keserim bak kampanyası daha başlatırız olmazsa. Bu adam da futbolu bizim takımda bırakır. Futbola olan heyecanım yeniden alevlenmeye başladı. Gözümüz aydın :)) İlk maç ne zamandı? Hmm demek çarşamba. Hem de Fenerbahçe'yle! E o zaman hayırlı işler bol güneşler :))

Hoşgeldin Daddy Cool.. Hiç gitmemiştin ki (: Seviyoruz seni. Berkan'ın söylediği o sözle de kapanışı yaparım;

"19 asal sayıydı, senden sonra asil sayı oldu"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎