Aylık yazılar #eylül

2011 gelse gelse diye o kadar meledikten sonra, 2011'in böyle hemen bitivermesi bi tek benim mi dikkatimi çekiyor merak ediyorum. Eylül gelmiş, EYLÜL! 3 ay sonra yıl bitecek. Öyle her şeyin yeniden başlayacağını falan düşünmüyorum maalesef. Çağan Irmak, Babam ve Oğlum'da ne güzel demiş; "insan büyüdükçe hayalleri küçülür" diye..

  • Bu ay yoğun başladı. Ulaşım sektöründe çalışıyorum. Bayram dönüşü, okul kayıt zamanı, milletin tatile gidiş telaşesi ve asker alım tarihi hep aynı zamana denk geldi. Bayramdan bir hafta önce başladı, hala devam ediyor. Maşallahı var. Yoğunluktan ve başımızı kaşıyamamaktan şikayet etsek de, bu durumun maaşlara yol su elektrik olarak dönmesinden memnunuz. Ok, öpt, bye.

  • İş yerinde yanımdaki çalışma arkadaşım değişti. Önceki arkadaşımla da çok iyi anlaşıyorduk, bu arkadaşla da iyi anlaşıyoruz. Şimdilik hiç bi sıkıntı çıkmadı. Geyiğimizi de yapıyoruz nefes alabildikçe, yemeğimizi de birlikte yiyoruz. Sevdim kendisini ve de öperim gözlerinden :)


  • Güzel şeyler oluyor çok şükür, nazardan korkuyorum artık. İstediğim, beklediğim şeyler var. Adım adım, her nefeste yaklaştığımı hissediyorum. Allah utandırmasın. Ve bu defa her bişey yolunda gitsin, amin.

  • Bu arada bugün cuma, hayırlı cumalar.

  • Futbol yazmayacağım bu ay için. Lig başlıyor, heyecan var. Öte yandan gerginlik de var açıkçası. Durumlar ne olacak, play-off nasıl olacak, Galatasaray neler yapacak bekleyip göreceğiz. Daha önce de dediğim gibi, sonunda Galatasaray'ın kazandığı bir lig olmasını diliyorum.


  • Şu an için sabırsızlık duyduğum tek konu 3 ekim gecesi bitsin, 4 ekim gelsin, akşam olsun, eve gideyim, bilgisayarımın başına oturup House'u izleyeyim.

    ps: Bu maddeyi seven bunu da sever. Reklamları izlediniz.

  • 3 ekim heyecanı dedim de, 2 ekimde de müthiş bir heyecan beni bekliyor. Sarı-kırmızıyla, sevgiliyle, Galatasaray'la buluşacağız. Ankaragücü-Galatasaray maçına gideceğim kısmet olursa. 24 senelik hayatımın ilk deplasman macerası olacak. 24 senelik hayatımın ilk Samiyen macerasını da inşallah birkaç ay içinde gerçekleştireceğim. Çılgın projem budur. Dua edin, nefesi kuvvetliniz varsa bişey yapın gözünüzü seveyim :/


  • Ramazan bitti, düğün sezonu yeniden başladı. E düğünlerin de en güzel ayrıntılarından biri, düğün sahibi değilseniz tabii :)), davetiyeler. Bu aralar gördüğüm düğün davetiyeleri ya kar gibi beyaz oluyor ve gelin gibi süsleniyor ya da gelin ve damat figürleri süslüyor. Canlı gelin damat fotoğrafları değil yalnız. Karikatürize edilmiş figürler. O kadar sevimliler ki.. İnsanın evlenesi geliyor. Öeh, ne diyorum ben yaa?!

  • Bu ay da bana ayrılan sürenin sonuna geldik. Ekim yazısında tüüüüm heyecanlarımın sonuca ulaşmış ve tatlı yorgunluklar olarak değişmesi dileğiyle. Bu ayın şarkısı da Eylül Akşamı olsun. Mehmet Günsur candır ama, Eylül Akşamı söz konusuysa, Bülent Ortaçgil'in üzerine insan tanımam. Son baharınız ve eylülünüz güzel geçsin. Eylül Akşamı da ayın şarkısı olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎