Bu aralar ne dinliyorum #11

Yeni bir şarkı değil bu sefer. Eski bile sayılır. Ama belki de zaman geçtikçe tatlanan, kıymetlenen şarkılardan biri olduğu için beni bu kadar etkilemeye başladı. Mazhar Alanson'un o sesinden, o keyifli cümleleri dinlemenin tadına ulaşmak zor.

Dinlemek için tık


Bazen gerildiğimde, yorgun hissettiğimde, sakinleşmeye ihtiyaç duyduğumda, odama çekilip, yatağıma uzanıp, üst üste birkaç kez bu şarkıyı dinliyorum. Gözler kapalı. Huzur bu şarkı yahu, başka tarifi yok.

Benim hala umudum var.
İsyan etsem de istediğim kadar..
İnat etsem bile bırakmazlar sahibim var.
Benim hala umudum var.
Seviyorlar bazen, soruyorlar.
Hayran hayran seyret, ister katıl ister vazgeç..

Güzel günler bizi bekler.
"Eyvallah" dersin, olur biter.
Boyun büküp önünde, ağlasam sessizce..
Şu garip gönlüm affolur mu?
Bu fırtına durulur mu?
Benden adam olur mu?
Korkarım, aşka zararım dokunur mu?

Elveda sana yeter! Tamam!
Bitsin artık bu dram bu fotoroman..
Ham meyvayız hala, koparmışlar dalımızdan.


Güzel günler bizi bekler.
"Eyvallah" dersin, olur biter.
Güzel günler bizi bekler.
"Eyvallah" dersin, geçer biter.
Bıraksam kendimi, şöyle oh ne rahat!
Bu da geçer gülüm yaşamana bak.

Alınacak dersler var, sorulacak sorular.
Bu da geçer gülüm bizden bu kadar.

Benim hala umudum var.
Seviyorlar bazen, soruyorlar.
Hayran hayran seyret, ister katıl ister vazgeç..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎