The Smurfs ~ Şirinler | 2011

Küçükken, mini minnacıkken en sevdiğim çizgi filmler sıralamasında ilk üç içindeydi Şirinler. Hala televizyonda denk gelse de, izlesem diye düşünürüm. Barış Manço'nun çocuklara ıspanağı sevdirmesi gibi, bi dönem çocukları da "uslu bir çocuk olursanız belki şirinleri bile görebilirsiniz" düsturu sayesinde akıllı uslu çocuklar oldu. Bu grubun bi üyesi de bendim. Ve nihayet animasyon olarak çekilen Şirinler'i hafta sonu izleme fırsatı buldum.

Bi kere baştan yazayım, filmin adının Şirinler olmasıyla birlikte en büyük artısı caanım Neil Patrick Harris'in rol alıyor olması. Filmi izlemeden önce tabii ki biliyordum Harris'in filmde yeri olduğunu fakat ne yalan söyleyeyim seslendirmelerden biridir diye tahmin ediyordum. Filmi açtım, bi baktım, kanlı canlı oynamış. Bu yüzden çok tarafsız yorum yapamayacağım filmle ilgili, sbt. Filmi ülkemizde kimler seslendirdi bilmiyorum, sadece Engin Alkan sanırım Şirin Baba'yı seslendirdi onu bulabildim, orijinal dilde izlediğim için ama Amerika'da Jonathan Winters, Katy Perry, Alan Cumming ve Fred Armisen gibi isimlerin seslendirmeleri mevcut. Ben özellikle daha önce tecrübesi olmamasına rağmen Şirine'ye çok yakıştığı için Katy Perry'i beğendiğimi söyleyebilirim.

Filmde çok ekstra bi durum yok aslında. Klasik animasyonlardaki gibi karakterimiz kendi dünyasından New York'a bi şekilde gelir ve bazı maceralar atlattıktan sonra yuvasına geri döner. Sakar Şirin'in yaptığı bi sakarlık sayesinde, Şirin Baba, Şirine, Gözlüklü, Sakar, Huysuz ve Cesur, Patrick-Grace çiftinin evlerine konuk olurlar. Tabii belalıları Gargamel de peşlerinden.. Şirin Baba'nın bilgeliği, Patrick ve Grace'in yardımlarıyla da evlerine dönerler. Çoluk çocuk izlenecek, keyifli, sevimli, güzel bi film olmuş Şirinler. Sırf NPH için bile izlenir ki kendisini gördüğünde yüzünde tebessüm oluşmayan bizden değildir! Son olarak; laa laaa la lallaa laaa lalal lallaaa :))



Imdb Notu: 5/10
Yapım: 2011 ~ ABD, Belçika
Tür: 3 Boyutlu, Aile, Animasyon, Çizgi, Çocuk, Fantastik, Komedi, Macera
Oyuncular: Neil Patrick Harris, Katy Perry, Jayma Mays, Sofia Vergara, Hank Azaria
Seslendirenler: Neil Patrick Harris, Katy Perry, Alan Cumming, Engin Alkan, Anton Yelchin
Yönetmen: Raja Gosnell
Senaryo: David Ronn, David N. Weiss, J. David Stem, Jay Scherick, Peyo
Senaryo (Kitap): David N. Weiss, J. David Stem
Yapımcı: Jordan Kerner, Paul Neesan, Ben Haber, Ezra Swerdlow
Görüntü Yönetmeni: Phil Meheux
Görüntü Yönetmeni: Heitor Pereira
Filmin Websitesi: http://www.smurfhappens.com/
Süre: 1 saat 26 dk
Gösterim Tarihi: 05 Ağustos 2011 (Türkiye)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎