Aylık yazılar #Kasım

Bu yazıyı tam da 11-11-11 tarihinde ve saat 11'de yazmaya başlamam 0.0 yok la yok inanmayın böyle şeylere. Hurafe hepsi. 2001 yılından beri 10 senedir bu tesadüfleri yaşayıp duruyoruz oldu mu bişey? Olmadı. Bugünü atlattık mı tamam işte. Zibilyon tane komplo teorisi üretildi hiç biri de gerçek olmadı. Bugün de bişey olmayacak. Şimdi herkes sakin olsun ve yazıyı okumak için devamını oku linkine tıklasın :)


  • 11.11.11 özel bi gün değil, bu tür günlerin hiç biri özel değildir dedim evet. Ama gelecek sene yani 12.12.12 canım dostumun doğum günü. Şimdiden napsak diye düşünmeye başladık ki, ihtimaller arasında birlikte geçirmek var. Long distance friendship de bizimkisi biraz. Sbt :(

  • 11.11.11 deyince gözümde canlanan tek isim ise Hasan Şaş. Bugün Dünya Hasan Şaş Günü ilan edilsin. :)

  • Kasım ayı leş bi aydır aslında. Neden? Klişeler klişeler diyeyim siz anlayın. Bi kere Kasım'da Aşk Başkadır klişesi. Keanu Reeves ile Charlize Theron'un birlikte oynadığı filmlerden sadece biridir. Filmde her ay sevgili değiştiren hatunun kasım ayında Reeves ile karşılaşmasının ardından, haklı olarak, kasımın diğer aylardan farklı hale gelmesini anlatır en özet haliyle. Yani kasımda aşkı başkalaştıran kasım ayı değil, Keanu Reeves'tir. Üzdüm mü?

  • Kasım ayının bir diğer klişesi ise tabii ki V For Vendetta filmi. Hatırla 5 Kasım'ı hatırla diye başlayan o replik yüzünden, ki güzelim filmi internette kullana kullana rezil ettiler, herkes V olur, herkes özgürlükçü oluverir kasımın beşinde. Bi de November Rain var ki, oraya hiç girmiyorum. Ama kasım ayının açık ara en kötü yanı havalarıdır. Sonbahar desen değil, kış desen değil, öyle arada kalmış öyle gıcıktır ki bak yüzüm ekşidi -.-

  • Kasım ayının son lanetiyse bütün sene olduğu gibi 6 kasımda da ortaya çıkan ergen Fenerbahçelilerdir. 10 senedir bize Uefa Kupası muhabbetini yapmaktan bıkmadınız diyen arkadaşlar, kendileri 10 senedir Galatasaray'ı yenme muhabbeti yapmaktan bıkmaz. Uefa Kupasını almakla Galatasaray'ı yenmek aynı zaten. Canım benim kafan çok güzel olmuş güle güle kullan.

  • Görüldüğü üzere kasım ayı surat asma ayı. Gündeme dönelim. Milli Takım'ın akşam maçı var. Hırvatistan ile Avrupa Şampiyonası playoff'una çıkacağız. Şöyle bişeyler karaladım. Okumak isterseniz tıklayın. Fikrim budur. Maçla ilgili skor tahminini geçtim sonuç tahmini bile yapamıyorum. Umudum gol yemeden alınacak bi galibiyettir.

  • Buruk geçen bi kurban bayramı oldu. Sürekli alıştığım şekilde geçmeyince bayramları bile sevmiyorum. Ailemden uzakta bayram falan geçiremeyeceğim bu bayramda da yüzüme tokat gibi indi. Benimle evlenmek isteyen biri varsa ve burayı okuyorsa, senden tek isteğim; her bayramın ilk gününü ailemle geçirmenin bi yolunu bul. Başka bi şehirdeysek bi günlüğüne de olsa beni ailemin yanına getir. Aynı şehirdeysek bayram namazını kıl, binelim bi vasıtaya ailemin evine gidelim. Şimdilik isteklerim bu kadar bebeğim, çekilebilirsin.

  • Bayramda her sene en çok çikolata yerdim. Bu sene bi değişiklik yapıp en çok lokum yedim. Lokum dünyanın en lezzetli şeylerinden biri olabilir. Yalnız kafam kadar olan lokumlar değil. Çifte kavrulmuş, antep fıstığı parçaları olan ufak lokumlar. Ölürüm! Bayram ve yemek demişken, bi gün vejetaryen olursam, kesin kurban bayramları yüzünden olur. Buraya yazıyorum.

  • Geçmiş bayramınız mübarek olsun. Her seneden farklı olarak az klişeli, arada kalmamış, keyifle geçecek bir kasım istiyorum. Ayın şarkısı biraz romantik olacak. İdare edin. Nellie McKay'den geliyor, Ps i love you.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎