Dün basket maçı izledim ben.

siz ne güzel bi takım olmuşssunuz böyle..
Böyle yazınca başlığı sıradan gibi geliyor dimi? Öyle değil işte. Benim basketbol izlemem hapşırırken göz kapağını açık tutabilmek gibi, kendi dirseğine dilini değdirmek gibi imkansız bir olaydır. Neden basketbol sevmiyorsun diyen arkadaşlara futbolcuyum ben, boy kompleksim azıyor gibi cevaplar verdiğim görülmüştür. Dün akşamki Galatasaray-Asseco Prokom maçı için de geçerliydi bu tabii. Birkaç defa açıp değiştirmenin ardından uzatmalarda artık bu heyecandan kendimi geri tutamayacağımı fark edip bıraktım kumandayı.  Karşı tarafın kaçırdığı serbest atışlarda gol olmuş gibi sevindim, bizimkilerin kaçırdığı serbest atışlarda yastığı yumrukladım. TBL maçlarını hala izlemem ama Euroleague maçları benden sorulsun artık! Her branşta, armanın olduğu her yerde, yürüyedur Galatasaray'ım!

4 yorum:

  1. basketbol, kanına işledi mi vazgeçemessin, yavaş yavaş gerçekleşecek bu :)

    YanıtlaSil
  2. Yarın akşam yine Euroleague maçı var bak öğrendim, bekliyorum bile :p

    YanıtlaSil
  3. uğurlu geleceğine eminim :)

    YanıtlaSil
  4. Üzerimde bi baskı oluşuyor şu an :))

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎