Günlerden Galatasaray vol.6

"ama elleri de çok küçük yææææ"
Bir maç nasıl yönetilir, iyi yönetilen maç nasıl keyifli olur onun dersi verildi cumartesi akşamı Mersin İdman Yurdu maçında. Fırat Aydınus sayesinde bu sezonki en heyecanlı maçlardan birini izledik. Gelin görün ki, ironinin de en büyüğü yaşandı. O kadar pozisyon olan, penaltı olan, keyifli ve heyecanlı geçen maçında gol olmadı! Şanssızlık mı dersiniz, beceriksizlik mi dersiniz, kısmetten öte köy yok mu dersiniz bilmiyorum. Ben maçın üzerinden 3 gün geçmesine rağmen hala üzülüyor ve sinirleniyorum. Fenerbahçe puan kaybettiğinde, puan kaybetme lanetimiz devam ediyor sanırım. Tam puan farkı bire düşecek, bi adım daha yaklaşacağız liderliğe derken, en golsüz bitmemesi gereken maç gidip golsüz bitiyor ya, ben üzülmeyeyim de kimler üzülsün.

2 yorum:

  1. ah elmander ah.. ama adam harikanında ötesinde.. uzun zamandan sonra bu kadar savaşan bir yabancı transferi yapmamıştık.. başlangıçta mırın kırın edip dudak büken terim bile sonunda yola geldi.. ah şu baros'da bir düzelse kaymaklı kadayıf olur ikisinin aynı anda oynaması.. ama genede çok şükür hakan şükür!.. takımın 3-5 haftaya daha ihtiyacı var.. fener maçına kadar tam randımanlı olur işalla :)

    YanıtlaSil
  2. Elmander yalnız kalmamış olsaydı ilerde, bu maçın sonucu çok çok farklı olabilirdi bence. Amin amiiin :)

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎