Aylık yazılar #mart

Şöyle havaların ısındığını görmeden ne bahar yazısı ne mart yazısı yazacağım diye kendi kendime atarlandım durdum. Nihayet martın 19'unda! iki gündür havanın güzel olmasıyla yazıya sıra geldi. Mümkünse bahar olabildiğince uzun sürsün -şöyle temmuza kadar falan- ve sonra 2-3 ay da yapış yapış yaz yaşayalım. Bi dahaki soğuklar kasıma aralığa kadar gelmesin. İstemiyorum arkadaş zorla mı? Havalar biraz daha ısınmasaydı ekvator dolaylarında bi yere iltica edecektim zaten. Neyse başlıyorum!

  • Yine kpss sevdasına düştüm ders çalışıyorum. Coğrafyayla biraz cebelleştikten sonra, korkulu rüyam tarihten önce, bildiğim yere çalışayım da moralim düzelsin diye aldım elime iki tuğla yüksekliğindeki matematik kitabını bi haftada bitirdim. En iyi olduğum konuda da mütevazı olamayacağım kusura bakmayın. Şımarıklığın dibine vurmayacaksam niye çalışıyorum matematiği? 

  • Ders çalışacam diye de kitap okumayı iyice serdim. Sıra sıra aldığım kitaplarım burnumda tütüyor. Hemen yenilerini almak istiyorum. Çocukluk hayalimdi bu benim var ya.. Çalışayım, para kazanayım, ilk iş kendi kitaplığımı yapacağım, ev oyunları alacağım, evde müthiş vakit geçireceğim diye bıcır bıcır düşünürdüm. Buradan genşlere sesleniyorum; size bi iyi bi de kötü haberim var. İyi haber, büyüdükçe hayalleriniz gerçekleşiyor, doğrudur. Ama o hayalleri yaşamak için vakit bulmakta sıkıntı çekebiliyorsunuz. Sbt :(

  • Kitaplardan hoop filmlere geçiyoruz. Hala izlemediğim öyle filmler var ki, söylesem bu filmleri izlemeden neyine güvenip film yazıyorsun arkadaşım diye diklenir, haklıdır da. Hepsinin vakti var. Sabrediyorum bekliyorum. Olur inşallah zamanla.

  • oyş :)
  • Elmander'i çok seviyorum :)

  • İnternetten bulunan arkadaşlar o kadar da sağlam değil diye genel bir kanı vardır. Gel gelelim, en iyi dostum diyebileceğim hatun kişisi İstanbul'da yaşayan, henüz aynı havayı soluma fırsatı bulamadığım, fakat ıcığımı cıcığımı her haltımı bilen birisi. Onunla konuşmak dünyanın en rahatlatıcı terapisi. Ama ben de Serap'sam, bu yaz aynı havayı da soluyacağım, sarmaş dolaş fotoğraflar da çekineceğim. Hadi bakalım!

  • Üç madde yazdık ikisinde ama kelimesi geçiyor. Ne kadar çok kullanıyorum ben bu kelimeyi yahu! Bugünün ödevi; ama kelimesi kullanılmayacak. Yazının devamına ve günlük konuşmama özen göstereceğim.

  • House'un son sezonu :(

  • Elmander dedik ama Galatasaray demez miyiz hiç?! Oyş nasıl güzel oldular, nasıl başarılılar, nasıl mutlu ediyorlar tarifi yok. Abim olsunlar, kardeşim olsunlar, arkadaşım olsunlar, oturup sabahtan akşama kadar geyik çevireyim tek tek hepsiyle. Florya'ya gizlice sızasım, hatta yerleşesim var. Bi gün ortadan kaybolursam beni nerede bulacağınızı biliyorsunuz.

  • Saraçoğlu'ndaki o direk var ya o direk, playoff'çuların münasip yerlerine girsin de çıkamasın. (bknz: bir maddede iki yere birden laf sokmak)

  • Twitter'dan yazdık ama bi de buradan yazalım belki çıkar, yukarıdaki fotoğrafın aslını bulan dilesin benden ne dilerse!

  • Futbol temalı maddelerimizin sonuncusunu United ile yapalım. Şampiyonluk geliyor! Yine yeniden hem de en yerin dibine batasıca sezonu kurtarmalık. Alex Ferguson'un kadir gecesi doğduğuna inanabiliriz artık. Hep cemaatin oyunları bunlar zaten. Beyler :(

  • Bu aralar şiddetli baş ağrısı çekiyorum. Sebebini bilmeden öyle gelip vuruyor ki anlatamam. Çektiğimi bi ben bilirim bi Allah. Migrenden çekiniyorum ne yalan söyleyeyim.. Ömrünce başı ağrımayan ben bir süredir baş ağrısından normal hayatımı yaşayamaz oldum. Doktor bana bi çaaaareee diye ortalarda dolanasım var. :(

  • Doktor dedik madem bu ayın şarkısı, havalar da ısındığına göre, hareketli olsun, Kenan Doğulu'dan olsun, "Doktooor derdime bul bi çareee, onaaa doyamıyorum yaz bi re çe te" :) Yaz gelsin, havalar ısınsın, soğumasın, çok bunalırsam bi yağmur yağsın geçsin. Huzurdan, sağlıktan, insanlıktan ayırmasın Allah. Mart ayınız kutlu olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎