Haftalık dizi yorumları | 25 & 29 Mart

Dikkat! Bu yazı bu hafta yayınlanan Shameless ve The Big Bang Theory dizileriyle ilgili ağır spoiler içerir. Pazartesi güllerimiz How I Met Your Mother, House ve tabii ki Gossip Girl'ün bahar tatilleri devam ediyor. Çok iyi halt yiyorlar ara vererek canlarım benim. Neyse kalan sağlarla yolumuza devam ediyoruz biz. Başlıyorum;

Shameless; böyle içi kötü, fettan, masum görünüp de aslında zillinin önde gideni olan kızlara oldum olası ayar oldum, net! Dizide de böyle bir kızımız var ki, adı lazım değil baş harfi Karen, dizinin bütün keyfinin içine ediyor affedersiniz. Hamile olduğunu öğrendiğimde biraz normale döner diyordum. Daha da beter oldu. Ve Karen sonunda bu haftaki bölümde doğumunu yaptı. Down Sendromlu ve Asyalı bir çocuk dünyaya getirdi ki, bebeği gören Lip'in düştüğü durum güzel Türkçe'mizde eden bulur, ne ekersen onu biçersin gibi şahane atasözlerimizi akıllara getirdi. Steve'in hatunun sevgilisi nihayet geldi ve Steve'in pasaportunu aldı. Böylece Steve hayatımızdan tamamen çıktı. Yaşasın Jimmy! Yeni isim üzerinden devam edersek, Jimmy ile Fiona'nın arasının ufaktan düzelmeye başlaması dizinin şimdilik en güzel detayı.





The Big Bang Theory; Penny'nin Sheldon ve Leonard'a aldığı "Tiny Spock" oyuncağı bu bölümün lokomotifi oldu. Çocuk gibi sevinmelerini mi ararsın, kutusunu açmayacağız muhabbeti ve hepsinden öte Sheldon'ın Spock rüyası krize soktu beni. Bu arada Raj'ın görücü usulü evlenmeye karar vermesi ve buldukları kızın da tercihinin farklı olması üzerine Howard ile yürüyen sohbet pek olmamış sanki. Aynı şekilde Hindistan kültürünün üzerine bu kadar gitmelerini de doğru bulmadığımı ifade etmek zorundayım. İzleyelim gülelim deyip geçiyoruz fakat bunları da söyleyelim. 

Gelecek hafta devam ediyoruz! Bu gifi de eklemeseydim içimde kalırdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎