Haftalık dizi yorumları | 27 Şubat

Dikkat! Bu yazı 27 Şubat'ta yayınlanan dizilerle ilgili ağır spoiler içerir. Sadece 27 Şubat yazdım, çünkü bu hafta pazar gecesi dizimiz olan Shameless ve dün gece yayınlanması gereken The Big Bang Theory'nin yeni bölümleri yayınlanmadı. Diziler hazır böyle devre arası verince ben de filmlere eğilirim artık. Pazartesi dizilerini özet geçiyorum buyurun;


House; annesinden kaçan House'un sonunda ondan intikam almak için Domanica'yla tanıştırması ve hapis olayı dahil her şeyi anlatması iyiydi bu bölümde. Ama benim asıl güldüğüm sahneler Park'ın uyuşturucunun etkisiyle bi parça yükselip aramızdan ayrıldığı sahnelerdi. Dizi adım adım sona yaklaştıkça işkence ediyor adeta. House'u izlemediğimiz salılar nasıl geçecek bilmiyorum. Arşivleri şöyle bir tazelemekte fayda var. Şimdi merakımsa; acaba Cuddy dizinin finaline doğru gelir mi? Gelirse Domanica ne olur? Mutlu son görür müyüz? Evet romantiğim, evet House'ta bile. Yazıklar olsun demek isteyenleri yorum kısmına bekleriz.



How I Met Your Mother; Barney'nin hoşlandığı kızın aslında onu yolması tam da kızın barda çalıştığı isme -Karma- uygun bir durum oldu. Ne verirsen onu alırsın nokta com. Sbt :( ama Ted yine Ted'liğini gösterip Lily ve Marshall'a evini verdi. Tabii duygusal bir mektup da bırakarak.. Ted'in bıraktığı mektupta da şunlar yazıyordu;

“Dear Lily and Marshall, I don’t know if you know this but I never took your names off the lease. Well today, I took my name off it. The apartment is now yours. And I think I finally figured out the best thing to do with Robin’s old room. See for me this place had begun to feel a little haunted. At first I thought it was haunted by Robin, but now I think it was haunted by me. Well no ghost is at peace until it finally moves on. I need a change and I think you do too. This apartment needs some new life so please make our old home your new home. It is now ghost free. Love, Ted.”
Gossip Girl; inşallah Louis de seni boşamaz da kalırsın Monako'larda.

1 yorum:

  1. Hocam bloguma bi göz gezdirmeni hatta katılmanı çok isterim, saygılar :)

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎