Aylık yazılar #haziran

Haziran über hareketli geçiyor benim için. Ayrıntıları içeride konuşacağız da özet geçmem gerekirse, sahil tatilimi temmuz başına sonra haziran sonuna planlayıp tatilime 5 gün kala sağ bacağımı kırmak suretiyle eve kapanmış oldum. Gitti tatil gittiiiiii diye ağlamadan ve haziranı da bitirmeden haziran yazısını da aradan çıkarayım. Başlıyorum, arkamdan gelin. Son giren kapıyı çeksin.


  • Şimdi önce malum konuyla başlayalım. İşten döndüm pazar akşamı, eve çıkmadan sağ ayağımı burkup şeyimin üstüne oturdum. Sağ bacağım bileğimin üzerindeki tibia kemiği olarak adlandırılan kaval kemiğinden çıt etmiş. Direkt hastaneye gittik tabi. Filmi çekip beni alçıyla bi güzel paketleyip eve postaladılar. Ağrım hafif var ama iyiyim moral motivasyon açısından. Sebebim bi sonraki maddede. 


  • Perşembe günü elinde bir buket papatyayla ziyaretime biri geldi. O biri benim bu dünyadaki en büyük şanslarımdan birisi. Allah nazarlardan saklasın onu, bizi. Romantiğini yidiğim çok seviyorum la o.O


  • Tamam yine duygusallaşıyorum suratsızlığın lüzumu yok. Kokoreç yedim ben ilk kez geçtiğimiz ay içinde. Bu yaşa kadar ne bekledin diye soranlar olabilir, bunun için kendilerini geçtiğimiz aralık ayının yazısına ışınlıyorum. Asosyalliğin dibiyim dediğimde bana gülenler ilk kokoreç yeme yaşımın 25 olduğunu öğrenince ne diyecekler!11!!!


  • Dün takıntılar mimiyle takıntılarımı paylaşmıştım ama bunu atlamışım sanırım. Gerçi bu takıntı değil beceriksizlik ama neyse. Alışveriş merkezine gittiniz alışverişinizi yaptınız kasaya geldiniz. Buraya kadar hiçbir sıkıntımız yok, şahaneyiz. Kasada aldığım ıvır zıvır geçiyor kasadan sıra geldi poşetlemeye. Serap burada patlıyor. O kullanılmamış poşetleri açamıyorum ben. İlla birisi açacak ben koyacağım. Beceremiyorum bildiğin. Kendimi ezdim şu an evet.


  • Bu ara evde de olunca film izleme işini abarttım. Çok çok film izledim ama bloga yazamadım. Hem pcye pek oturmadığımdan hem de vaaaooouuuvv dedirtecek, kendini bloga yazdıracak bi filme denk gelemedim sanırım. Film önerisi olanlar eklesin o.O


  • Bi ufak bahçem var benim. Bizimkiler ekti falan da ben daha gidip göremedim. Benim alçı çıkana kadar domatestir, salatalıktır, biberdir büyüyecek ben de alacam bi şişe sirke turşusunu kurup çatır çatır yiyecem. 


  • Bi de yeğenim oldu. Hala oldum, sayılır yani.. Çenesinde gamze varmış. Benim çenemdeki gamzeye benzetiyolar. Gerçi benim çenemdeki gamze değil bildiğin foseptik çukuru. Biraz derin de o açıdan, ahahaha :))


  • Akşama kadar kadın programı çıkıyor televizyonda. Şimdi sabah erken uyanıyorum. Sıcaktan alçının içinde kavrulmaktan uyku tutmuyor malum. 9'da Trt1'de 7 Numara başlıyor bi saat onu izliyorum. Sonra biraz kitap okuyorum film izliyorum öğlen 1'de Aşkı Memnu başlıyor. Evet onu da izliyorum. Sonra akşama kadar yatış. Kitap oku, film izle, iyi bişey denk gelirse ona bak falan.. Ya nolacağıdı? Fazla uzağa kaçamıyorum ki :/


  • Bu aylık bu kadar hadi yoruldum. Yazarım yine. Haziran şarkısı tüm sevenlere gelsin o.O Hakkında her şeyi duymak istiyorum bu aşk değil de nedir? keyif, huzur ve sağlık temenni ederim.



  • 2 yorum:

    1. alışveriş merkezlerinde ki poşetler konusunda yalnız değilsin hep zaman kaybı olduğunu düşünmüşümdür o yüzden uğraştırır beni.;DD

      Kokoreç için çok beklemişsin biraz da bekleseydin AB uyum yasalarıyla tamamen raftan kaldırılacaktı..;DD

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Becerebilsem de zaman kaybım ondan olsa :D İşte tamamen kaldırılmadan dedim yiyeyim içimde kalmasın. Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler :( modundayım şu an :D

        Sil

    Yazın bakalım 😎