Son çıkan albümler #4


Geçtiğimiz haftalarda çıkan ve 5. Ceceli albümü olarak raflarda yerini alan Es'e göz atacağım kendimce. Blogu biraz takip ediyorsanız benim nasıl bir Mustafa Ceceli hayranı olduğumu biliyorsunuzdur. Aslında Ceceli'den ziyade şarkılarıyla ilgileniyorum, evet. Albümde 12 şarkı var ve 16 TL'den satışa sunulmuş durumda. Bana sorarsanız 16 TL'ye çok çok değecek bir albüm olmuş. Ceceli'nin tarzını bilirsiniz, slow da olsa hareketli de olsa o yapış yapış aşk şarkıları vardır, bu albüm için de aynı durum söz konusu. Ve evet ben yapış yapış aşk şarkılarını seviyorum. Şarkılar içeride buyrun devam edelim;


Albümdeki şarkılar, Es, Aman, Gel De Sen Konuş, Oyun Olmazdı Aşkla, Alametifarika, Rahat Rahat, Sevgilim, Bir Yanlış Kaç Doğru, Aşk Döşeği, Zillerime Basıp Kaçıyor, Gizli ve Aşikardır Zat-ı Hak. Ben en çok tabii ki Es ve Sevgilim'i beğendim. Es ve Sevgilim slow olan şarkılar. Hareketli olarak ise Bir Yanlış Kaç Doğru şahane ki zaten videosu da bir süredir ekranlarda dönüyor. Aman, ağır bi arabesk şarkısı gibi sert olmuş, bildiğin efkarlanıyosun dinlerken. Oyun Olmazdı Aşkla, müziğindeki tınılarla dikkat çekiyor. Gel De Sen Konuş, bi sitem şarkısı. Alametifarika da Bir Yanlış Kaç Doğru'dan sonra beğendiğim hareketli şarkı oldu. Rahat Rahat, bu albümde değil de başka bir albümde olsaydı albümün en iyisi olurdu, o kadar diyorum. Aşk Döşeği yine sert slowlardan birisi. Zillerime Basıp Kaçıyor, adından da anlaşılacağı üzere fırlama ve hareketli bir şarkı. Gizli de slow. Ve son olarak Aşikardır Zat-ı Hak, dinlemesi zor bir slow şarkı olarak kulaklara doluyor. Favori şarkım Sevgilim ile yazıyı kapatırım. Keyifli ve romantik dinlemeler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎