Son çıkan albümler #3

Daha önce iki kez yazmıştım da devamı gelmemiş. Bugün tam da zamanı. Malum yaz geldi yeni albümler sıralanıyor. Bu albümlerden birisi Volga Tamöz. Başarılı aranjörün Murat Dalkılıç ve Hepsi grubuyla birlikte söyleyerek oluşturduğu Şık Şık albümünün ardından, 90'ların 11 ünlü şarkıcısıyla hazırladığı 90'lar pop sevenlere gelen Tam 90'dan albümünü piyasaya sürdü. Albümde kimlerle çalıştı, hangi şarkılar var peki, buyrun inceleyelim.


Albümde çocukluğumuzda ve ilk ergenliğimizde bağır çağır söylediğimiz şarkılar var. En azından benim çok sevdiğim şarkılar diyeyim.. Tabi bir remix albümü olduğundan o en slow şarkılar bile hareketli hale getirilmiş. Albüm açılışı Ferda Anıl Yarkın'ın Sonuna Kadar ile yapıyor. Demet Sağıroğlu'ndan Kınalı Bebek, İzel'den Hasretim, Mustafa Sandal'dan Kalmadı, Serdar Ortaç'tan Karabiberim, Burak Kut'tan Benimle Oynama, Metin Arolat'tan Dert Değil, Yonca Evcimik'ten Bandıra Bandıra, Mansur Ark'tan Sana Demedim Mi, Tayfun'dan Hadi Yine İyisin şarkılarıyla devam ediyor ve son olarak Sibel Alaş'ın Fem şarkısıyla bitiyor. Ben en çok Hasretim ve Bandıra Bandıra şarkılarını beğendim ki 90'lardan en çok aklımda kalan şarkılardandır. Diğer şarkıların remixleri de başarılı. Tamöz albüm tanıtımı için albümün arkasına şöyle bir not iliştirmiş;
"90'lardan bugüne pop müziğini büyüten, yaşatan, hatırlatan ve sevdiren çok değerli isimler var bu albümde... Onlara nasıl teşekkür edebilirim? Hangi söz yeterli olur bilemiyorum ama diyebileceğim tek şey, kalbimi tam 90'dan vurdunuz.. Bu albümde şarkı söyleyen ve Türk pop müzik tarihine geçmiş olan herkese teşekkürler.
Volga Tamöz"


İçinde 11 şarkının bulunduğu albüm D&R mağazalarında 15,99 liradan satışa sunulmuş durumda. 90'lar Türkçe Pop'u sevenler için biçilmiş kaftan denebilir. İyi dinlemeler olsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎