Takıntılı mim

Blog yazmaya başlayalı 3 sene oldu. Daha bir kez doğum günü kutlamadık ki doğum günlerine çok özen gösteririm. Denk gelmedi diyelim biz ona.. Neyse bu üç senelik periyotta ilk kez mimlendim. Kişisel blog ağırlıklı oluyor bu mimler. Bir konu üzerinden herkes kendince bik bik post atıyor. Beni ilk mimleme şerefine nail olan kişi (oha!) sayın doctorsherLock. Takıntıların konuşulduğu mimde kendimden bahsetmeye başlıyorum.

Takıntı deyince aklıma gelen ilk şey çorap antipatim oluyor. Çorap takıntım var benim, yani ters anlamda. Çorap giyemiyorum. İnce, kalın, diz altı, diz üstü fark etmiyor, giyemiyorum. Kışın çok üşürsem patik evet ama çorap ı ıh. Velhasılı çorap giymeme gibi bi takıntım var. Eve girer girmez ilk yaptığım iş el yıkamak olur. Kafama göre bir düzen kurarım eşyalarımla, o düzen bozulursa fıttırırım. Çok keşke diyen insanla sohbet edemiyorum. Hayıflanmanın faydası olmuyor gençler, uyandırayım. Bir de takıntı sayılır mı bilmiyorum ama sevdiceğimin telefonunun kapalı kalmasına dayanamıyorum. Sağolsun bana uymaz, anlayışsızlık etmez de telefonu genelde açık olur. Bu kadar. Hali hazırda sürekli sohbet ettiğim bi blogger olmadığı için devam ettirmek isteyeni beklerim. Obsesif şirinler sizi!

2 yorum:

  1. her insanda takıntılar vardır kimi farkında değildir kimi çok bellidir hepimiz Sherlock'uz hepimiz sosyopatız..;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşündükçe kim bilir neler çıkar da farkında olmadan taktığım şeyler de vardır mutlaka ya.

      Sil

Yazın bakalım 😎