Ellerimle kutu yaptım ben

Ahşap boyama turlarında ikinci round olarak kutu seçiyorum. Kullanışlı bişey olsun istedim ama süslenmekten kullanılmaya hali kalmadı garibimin. Önce pembeye karar verdim sonra pembenin çok açık renkli olduğuna. Böylece bordo ve kremde karar kıldım. Efendim ayrıntılarla ilgilenmeyenleri boğmamak için devamını yazının içine atıyorum.

Şimdi önce kutunun içini pembeyle bi güzel boyadım. Sonra da vernikledim. Üzerine kaplayacağım tül için bir astara ihtiyacım vardı, o astar da pembe boya oldu. Üstünü ve yanlarını da bordoya boyadıktan sonra çıkıntılı yerlerine de krem rengi verdim. Kapağına da peçeteyi tutkalladım. Yalnız bir tavsiye; peçetenin iki katı var içinde. İlk katını sökün, ikinci katı kalsın. Ben ikinci katı da söktüğüm için bu kadar kayboldu bordonun içinde. Siz sökmeyin bırakın zemini desteklesin.


Gelelim iç kısmına. Organzeymiş bu tülden kumaşın adı. Üst kısmını gül şeklinde büktük ve ortalarına da inci geçirdik. Birkaç sıra gül şeklinde dikimin ardından silikon tabancasıyla kapağın iç kısmına şutladık. Burada dikkat edilmesi gereken nokta silikon tabancasının sıcak kullanılan bi alet olduğu ve katı silikonu erittiği. Sıcak silikon yakıyor haliyle. Ben yandım siz yanmayın. Alt kısmı da biraz kıvırarak tek şerit halinde silikonladık. Güzel oldu. Tam istediğim gibi. Bir sonraki hedefim çeyiz sandığımı yapmak o.O e ben evlenene kadar anca olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎