Ellerimle tepsi yaptım

Alçılı prenses modum devam ediyor. Evde durdukça da ne yapacaksın insan kendini bişeylerle uğraşmak zorunda hissediyor. Yoksa sevgiliye sarıyorum. Adam bişi demiyor tabi kibarlığından, ben gibi cadıyla uğraşmak kolay olmuyor elbette. Neyse biraz ona sarmamak için biraz da boşluktan sıkıldığım için babaanne faaliyetlerine başladım. Yaşlı teyzelerin amcaların emekliliklerinde yaptığı ahşap boyama işini ben bacağı kırınca daha çalışma hayatımın ilk senesinde tattım. Acelem başıma ne iş açacak daha bakalım.Bi tepsi boyadım, evime çıkınca bi köşeye koyar, otururum. Gelin size el emeğimin fotoğraflarını göstereyim. 

Böyle de şımarırım arkadaş. Boyadığım tepsimi anlatayım. Tepsiyi önce Artdeco marka boyanın 20 R 646 numaralı krem boyasıyla bi güzel boyadım. Önce bi kat boya sürdüm arkasından o kurudu 1-2 saat sürmüyor kuruması. Tepsinin zemini kaybolana kadar boyamaya devam tabii. Kuruyunca da ikinci katı boyuyoruz. Aynı yöne doğru boyanması lazım. Dalga dalga olmasın badana yapar gibi değil, allık sürer gibi düşünmek lazım.


Neyse sürme işi bitiyor kuruyor. Sonra dekupaj peçetesi diye bişey var. Küçükken biriktirdiğimiz iki katlı misafir peçeteleri vardı ya, onun gibi bişey. Peçetedeki şekli kesiyoruz ve tepsiye gelişigüzel koyuyoruz. Dekupaj tutkalı var onu da üzerine sürüyoruz. Yalnız dikkat etmek lazım peçete dağılabiliyor. Peçeteler yapıştıktan sonra yine 2 saat bekleyip vernikliyoruz. Sprey vernik kullandım. Ve çay tepsim hazır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎