Beyaz Diş | Jack London

Oysa ne büyük hayallerim vardı bu kitapla ilgili... Gençken, çok gençken, çocukken okunması gereken kitabı 31 yaşında okursan beğenmezsin. Bu çok normal. Her şey vaktinde güzel zira. Aslında bir hayvan hikayesi kitap. Hikaye kitabı olunca da beni açmadı. Diyalogsuz sayfalarıyla, bir kurdun hayatını anlatıyor olmasıyla ve çok hoşlanmadığım kar/kış/vahşi doğa üçgeninde geçtiğinden dolayı bitsin diye gözünün içine baktım. Jack London okumaya bu kitaptan başlamamış olmayı dilerdim. Şimdi ikinci hatta üçüncü kez düşünüp edinirim kitaplarını artık. Kitabın altında derin manalar yatıyor ve hatta kurdu kendi doğal ortamından alınıp başka bir ortama koyulan bir insana benzetiyor da olabilir. Gel gelelim metafor çözecek modda olamadım kitabı okurken. Ben sevemedim. Okuyun diye tavsiye vermem belli bir yaşa geldiyseniz. İş Bankası Yayınlarından çıkan kitap 258 sayfa ve 14 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎