Yıldızlı Şarkılar Vol.2

Geçtiğimiz gün albümün ilkini yazmıştım. Bugün de sıra 2. albümde. İlk albümün kapağı daha koyuydu bu gördüğünüz üzere daha parlak. Tabi ki farklı şarkılar var. Bu albümde toplam 19 şarkı var. Albüm süresi 1 saat 18 dakika. Fiyatı ise 19,90 TL. 2 albüm arasında şarkı dağıtımı gayet adaletli olmuş. İkisinde de sevdiğim şarkılar, güzel yorumlanan şarkılar ve içime sinmeyen şarkılar mevcut. Kıyaslamayı bırakıp şarkılara geçiyorum;



1- Buz Kırağı/Edis; müthiş Yıldız Tilbe şarkılarından birisidir. Edis'in sesine çok yakışmış. Ben sevdim. Falso yok. Tertemiz kotarmış şarkıyı. 

2- Seve Seve/Emre Kaya; beni rahatsız etmedi. En sevdiklerimden de değildi. Ortalama olmuş.

3- Yar/Elif Kaya; zor şarkıdır. Ağır şarkıdır. Elif Kaya çok güzel yorumlamış. Başarılı performansını takdir etmemek elde değil. Durup durup tekrar ediyorum ama çok güzel şarkı değil mi...

4- Çabuk Olalım Aşkım/Ferhat Göçer; klasikleşmiş bir Yıldız Tilbe şarkısıdır ve bilmeyen de çok azdır. Ama ama amaaaa... Düzenlemesi çok kötü olmuş. Ferhat Göçer rahatsız etmese de vasatın altında kalmış. Üzgünüm ama albümün hayal kırıklığı.

5- Delikanlım/Gülşen; Bu albümdeki favorim! Gülşen bu tribute albümlerin tamamında çok iyi performans sergiler zaten. Bu albümde de aynı durum geçerli. Kocaman alkış! Bu şarkıyı dinlediğimde dilime hep aynı söz gelir yerleşir; "ne yapsan ayrılamam senden asla!"

6- Dayan Yüreğim/Hakan Altun; ooooo müthiş yorum. Başındaki şiire kadar söylemiş. Bu şarkının düzenlemesinde de dımtıs ögeler mevcut fakat şiir sayesinde hiç rahatsız etmedi beni. Hatta sevdim bile. Bu şarkıda da dilime yerleşen söz; "içimde öyle güzelsin ki onu kirletmeyeceğim seninle".

7- Kış Güneşi/Hande Yener; ilk albümde Niran Ünsal tarafından söylenen şarkı burada da Hande Yener'in dillerinde. İkisi de güzel değil, hep Tarkan yüzünden :)

8- Dillere Destan/Işın Karaca; bu kadının her şarkıyı bağırarak söylemesi beni çok rahatsız ediyor. Ziyan olmuş güzelim şarkı. Geçiniz.

9- Arzular Arsız/İlyas Yalçıntaş; uyuyan gözlerinle şarkı söylemeye devam et çocuk. Sen bu işi kotaracaksın!

10- Çat Kapı/Oğuzhan Koç; Delikanlım olmasa albümdeki favorim bu şarkı olurdu. Ben bu adamın sesini çok seviyorum ve istisnasız her şarkıya çok yakışıyor sesi. Müthiş yorum helal olsun!

11- Ummadığım Anda/Röya; ilk albümde Koray Avcı söylemişti burada da Röya söylemiş. Koray'dan daha iyi olduğu çok net.

12- Sanki Buradasın/Selim Çaldıran; olsa da olur olmasa da olur şarkısı bu albümün. İkinci kez dinlemem muhtemelen.

13- Haberi Olsun/Serdar Ortaç; benim için albümün sürprizi. Serdar Ortaç'ı duyacağımı hiç düşünmüyordum açıkçası. Güzel de performans olmuş. Tebrikler.

14- Sor/Serkan Kaya; seni gidi atanamamış İbrahim Tatlıses seni... Seveni illa ki vardır fakat bana hitap etmiyor. Yolu açık olsun.

15- Emi/Sibel Can; işini iyi yapan her yerde kendini gösterir. Çok iyi performans ve tertemiz yorum. Kalpten alkışlarım.

16- Zaten Aşığım/Simge; seviyorum bu kızın sesini de. Yorum başarılı. Çok sevdiğim bir Yıldız Tilbe şarkısı seçilmiş zaten. Güzel olmuş.

17- Dili Ballım/Zara; Allahım müthiş bir Yıldız Tilbe şarkısı değil mi bu?! Söyleyen kişi tercihini bir lokma sorguladım ama. Şöyle ki; Zara gibi hanımefendi bir insan böyle "fingirdek" diye tabir edeceğimiz bir şarkıyı taşıyabilir mi, sırıtmaz mı? Sorgulatsa da nefis yorum. 9/8lik olunca şarkı işte gittiği yeri kendine benzetiyor :)

18- Ama Evlisin/Zerrin Özer; en merak ettiğim performanslardan biriydi bu albümde. Beklentiyi mi yükselttim naptım bilmiyorum ama olmamış bu yorum. Üzgünüm.

19- Taraf/Yıldız Tilbe; şarkıyı daha önceden Funda Arar'a vermiş Yıldız Tilbe. Bu albüm içinse kendisi okumuş. Elbette yeni düzenlemesiyle. Çok güzel şarkı. Su gibi akıyor. Bu şarkıyı söylediği için ve tüm diğer şarkılar için tüm kalbimle teşekkür ederim Yıldız Tilbe!

Gelelim bu albümdeki favorilerime... Elbette sırasıyla; Delikanlım/Gülşen, Çat Kapı/Oğuzhan Koç, Dili Ballım/Zara. Canım Yıldız Tilbe; yazmaya, söylemeye ve söyletmeye nolur devam et! İyi ki varsın!

ps: özel ricamdır ki, bu Yıldızlı Şarkılar vol. 3, 5, 78, 99... diye devam edecekse eğer, bir sonraki albümde lütfen Havalım da olsun. Canını yerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎