Günlerden Galatasaray #15

Yaklaşık 15 dakika ekrana baktım ne yazarım diye. İmleç yanıp yanıp söndü. Yıllardır Galatasaray maçı izliyorum. Galatasaray'ı bu kadar acziyet içinde hiç görmemiştim. Haftalardır gerçekten takıma etki eden hakem hatalarını konuştuk durduk. Ama bu maçta değil. Penaltımızı vermediler diyemeyiz artık çünkü 2-0 öne geçmiştik biz. Garry ve Eren'in birer golüyle o farkı açmıştık. Ama öyle lakayt bir oyun, öyle yorgun bir takım, kaçırılan öyle bomboş pozisyonlar ve öyle yanlış değişiklikler vardı ki sahada hiç kimse hakeme laf etme hakkını kendinde göremez, görmesin. Haksızlık her yerde haksızlık kabul ama bu giden 2 puanın sebebi değil. Takımda genel bir formsuzluk var. Teknik heyetten futbolcusuna kadar hem de... Tamam hepimiz kızgınız, hepimiz karşısındayız adaletsizliğin ama ben her maçta kendimi gazlayıp sıfırdan oturuyorsam o ekranın başına, beyefendiler de bir zahmet maçlarda sıfırdan başlayıp bu işi sahada çözmenin bir yolunu bulacaklar. Play-off sezonu gibi, geçen sezon gibi, daha önce bizimle uğraşılmaya çalışılıp hepsini susturduğumuz diğer tüm sezonlar gibi! Devre arasına son 2 maç. Biri Başakşehir ile... İkide iki yapmak için çok şey verirdim ama zor gibi... Yine sen aslan gibi savaş Galatasaray! Nolur savaş! Nolur durma, zira sen bu değilsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎