Günlerden Galatasaray #32

Rize deplasmanı açıkçası Beşiktaş maçından daha çok geriyordu beni. Karadeniz deplasmanları Galatasaray için zor geçer zaten bu böyledir. Ama maçın buraya kadar geleceğini gerçekten ben bile hayal edemezdim. İlk yarıda Soso'nun golünü saydık, sonra Mbaye'nin kaçırdığı penaltıyla ben bile dağıldım ekran başında ki takımın da epey konsantresi düştü. İkinci yarıda Emre'nin sakatlandığı bir pozisyon var ben Emre düşüp Nando başına geldiği anda anladım kötü bişey olduğunu ve izlemeyi bıraktım. O arada bir gol yemişiz maç 2-1'e geldi. Emre'nin olayından sonra zaten kimsenin maça tam manasıyla odaklanabildiğini düşünmüyorum. Maçın sonlarına doğru Henry'e yapılan müdahale sonrasında kazanılan penaltıyı bu kez gole çeviren Mbaye maçın bitmesine yakın Soso'nun müthiş ortasında attığı gol ile maçın skorunu 3-2 olarak tayin etti. Gelelim hakem tatavasına... Henry'nin pozisyonu dünyanın her yerinde penaltıdır. Mbaye'nin ilk yarıda kaçırdığı penaltıda iki takım da ceza sahasının içinde penaltı tekrar edilmek zorunda. Emre'nin sakatlandığı pozisyonda kırmızı kart verilmesi hatalıydı. Hakemin dahli olsun olmasın Galatasaray Rize'den puan/puanlar ile dönecekti. Döndü de. Gerisi hikaye. Son 3 maç ve neticesi 2 kupa olacak. Sen yine aslan gibi savaş GALATASARAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎