#13 Galatasaray - Göztepe

İlk 15 dakika oynanan oyun deyip yazıyı bitirmek lazımdı aslında biliyorsunuz değil mi? Galatasaray iyi oynadığı zaman hayatın 15 dakikalığına da olsa daha kırmızı olması tesadüf olamaz ayrıca. Gelelim maça. Galatasaray'ın ilk 15 dakikada nefis oynadığını söylemiştim zaten. Fakat sonra yediğimiz golle bıçakla kesilir gibi kesildi o nefis oyun. Gereksiz bir şekilde oyundan düştü takım. Artık Hoca'nın kenarda olmayışı mı yoksa bambaşka bir durum mu bilmiyorum. Sonra da bir miktar bocalandı falan. En sıkıştığımız anda bir gol daha bularak -klişemizi de yapalım- üç puanı üç golle almayı bildik. Atılan üç gol de orta sahalarımızdan, güzel ataklarla, tertemiz vuruşlarla geldi. Forvet hattının yerin dibine indiği bugünlerde takımın hala golle değil gollerle galip gelebiliyor olması beni o kadar memnun ediyor ki anlatamam. Maçın başındaki o nefis oyuna kar olsa dayanmaz erirdi ki Emre (54) ve Arda'nın birer golüyle 2-0 öne geçtik. İkinci yarıda ise Soso'nun golüyle 3-1'lik galibiyete yürüdük. Lider Alanya ile puanları eşitledik, bir farklı averaj yüzünden şu an ikinci sırada görünüyoruz. Olsun. Geriden gelip buraya yerleşmek de mühimdi. Şimdi önümüzde zorlu bir Trabzon deplasmanı var ki o takımın bizle ne derdi var inanın ben de bilmiyorum saçma sapan gerginlik yaşıyorlar bizim maçlarda. Üstesinden geleceğimizi umuyorum. Gönlümün dileği odur ki bitmeyeceğini düşündüğüm bu ligi Galatasaray şampiyon tamamlasın. Hedef 23!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎