#14 Trabzonspor - Galatasaray

ön not: Galibiyet sarhoşuyum. Ne yazsam hükümsüzdür :)
Galatasaray, hoca değişikliği yaptığından beri mağlup olmayan Trabzon deplasmanına gidiyordu. Ben de mağlup olmamış hoca yoktur, Galatasaray ile karşılaşmamış hoca vardır diye düşünüp duruyordum. Şükürler olsun takım beni yanıltmadı. Önce Arda, sonra da Oğulcan'ın attığı birer gol ile 2-0'lık galibiyete yürümeyi bildi ve liderliği eline aldı. En bebeklerimin gol attığı maçla galip geldiğimiz için kalbimden kopup gelen bir üç puan alındı dün akşam. Mantıkla baktığımda takımda Belhanda'nın bazı top kayıpları dışında takımı eleştirecek tek bir nokta göremiyorum. Belki şu rakibin ani ataklarını durduramamayı yazabiliriz eleştiri olarak ama o gün bugün değil herhalde. Bu olumsuzlukları bir yana koyarsak Chelo'nun oyun becerisi, Arda'nın tüm eleştirileri haksız çıkarmaya çalışırcasına deli gibi hırsı ve oyun zekası, Ogi'nin yaşının da vermiş olduğu enerjiyle bir forvetten çok daha fazlası oluşu, Okan'ın Nando'dan aldığı eldivenlerle Nando gibi oynuyor olması beni inanılmaz mutlu ediyor. Hocam'a verilen 5 maçlık cezanın 2'sini atlattık bile. Maç sonunda verilen yukarıdaki poz bile şampiyonluğa yürüyen takım pozu inşallah. Gönlümün dileği odur ki bitmemesinden korktuğum bu ligi Galatasaray'ım şampiyon bitirsin. Hedef 23!

son not: Arda Turan, iyi ki döndün gönlümün efendisi. Seni çok seviyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎