Charlie Skinner | The Newsroom

Uzun süredir dizi yazmayınca, bugün dedim ki bir şeyler yazayım. Newsroom'un sondan bir önceki bölümünü izledim. Bişeylere bağlanınca vedalaşmak ne kadar zor oluyor yahu. "Bağlanmaya sonuna kadar karşıyım ama dizilerimden beni ayırmayın" diyen Manga gibi hissettim kendimi birden. Ama öyle yani. Neyse triplere girmeden diyeceğimi diyeyim. Hala izlememiş olanlar vardır diye yazının devamına spoiler olarak ekleyeceğim yazacaklarımı. Yazının devamı tabii ki spoiler uyarısıyla birlikte aşırı spoiler içerir. Sürprizimiz bozulmasın diyenlerdenseniz vedalaşalım. İzledim Serap yürüyedur diyenlerdenseniz takılın peşime!

Spoileeer!
 
 
 
Bölümün tamamında Charlie'nin Pruit'in huyuna gitmek için ekibin arkasında durup Charlie olmak yerine hiç yapmayacakları şeyi yapışını izledik. Cümleyi biraz uzatmış olsam da izleyenler anladı bile. Sloan, Sloanlığını yapıp kendini tutamayınca adamın kalbine indirdi. Will'in hapisten kurtulmuş olmasına sevinsem de Charlie'nin ölümüne yukarıdaki gifteki gibi tepki verdiğim doğrudur.neden öyle oldu ki ya... Tamam ölmeseydi de bir sonraki bölümde her türlü vedalaşacaktık ama ölmüş olmayacaktı işte... Şaka maka izlediğim en başarılı dramalardan birine daha gelecek bölümde yol vereceğim. Bi final yazısı yakışır canım Newsroom'a. Yazalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎