Günlerden Galatasaray vol.13

Statta izlediğim 3. Galatasaray maçı. 1 galibiyet, 1 beraberlik, 1 mağlubiyetim var. İzlediğim maçlarda Galatasaray 5 gol attı 3 gol yedi :) 2 hafta sonraki Gençlerbirliği maçı ile inşallah galibiyet sayımı 2'ye yükseltirim. Maç statta izlenir bunu da söyleyeyim. OptaSerap bilgilerimden sonra gelelim maça (gülücük). Goller Hamit, Emre, Umut ve Burak (2)'tan geldi. Maçın tamamında Galatasaray oyuna hakim taraftı. Oyun anlamında ortada bir maç olmadığı zaten ilk yarıdan atılan 3 golden belliydi. Ben sahada bilhassa Selçuk ve özellikle yine Burak'ı çok beğendim. Selçuk ve Burak'ın yanısıra Nando'nun kendisine çok iş düşmese de performansı ve Sneijder'in hırsı çok özeldi. Hamza Hocamın gelişiyle Emre'nin takıma adaptasyonu da inanılmaz. Tabii Hamza Hocamın gelişiyle takımın asıl 4-4-2'ye dönüşü ve Galatasaray gibi oynamaya başlaması önce maç sonucuna sonra da dün akşamki gibi gol sayısına yansıması bilhassa benim için zevkten ölme kıvamına geldim. İnşallah böyle devam eder, inşallah takımı statta daha çok izleme fırsatı bulurum. Tribün performansımıza da 5 yıldız veriyorum. Hiç susmadık şımarmak gerekirse. Konyaspor tribünlerinin koreografi çalışması başarılıydı, stadı doldurmaları çok güzeldi. Umarım kalan maçlarında galip gelirler. Şampiyonluk yolunda yürüyedur GALATASARAY! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎