Yılbaşında hangi kanalda ne var?

Yılbaşında partiden partiye sürüklenen tiplerden olmadım hiç. Ailemle, arkadaşlarımla evde toplanıp goygoyu bol, yemeli içmeli, mümkünse mızıtabileceğim oyunlar olan bir ortamda televizyon izleyerek geçireceğim 31 Aralık = olması gereken. Bu durumda şarkıda da dendiği gibi sen=ben demekse takıl peşime ve yılbaşı akşamında televizyonda ne var sorusunun cevabını kanal kanal birlikte bulalım. Başlıyorum!
  • Kanal D; sanırım bu sene biraz tribünlere oynamacılık var. Gerçi normal olan da bu değil mi? Hangi programın iş yaparsa onunla yürürsün. Kanal D'nin yılbaşı programı; İrem Derici, Demet Akalın, Ümit Besen ve Keremcem'in eşleriyle katılacağı Ben Bilmem Eşim Bilir ile başlıyor. Hemen ardından, ki bu 11'i falan bulur tahminimce, Rafet El Roman ve Bülent Ersoy'un konuk olduğu Arkadaşım Hoşgeldin var. Benim izleme planlarımın arasında ise kanal d yok.

  • Show Tv; bizim ergenlik zamanlarımızda ben hatırlıyorum yılbaşı yada bayram programlarında kanallarda muhtelif konser programları olurdu. Show Tv maziye yönelik bir iş yapmış ve konserli bir gece hazırlamış bize. Alişan ve Çağla Şikel'in sunacağı programda Cengiz Kurtoplu, Berkay, Kutsi, Hakan Altun, Volkan Konak, Zara, Mehmet Erdem, Berksan, Suzan Kardeş gibi birçok isim var. Gece yarısında ise Asena'nın oryantal gösterisiyle yeni yıla girecekler. Allahım 90'lar geri döndü! Ama beni tavlamak için hala yeterli değil. Konserlerden evvel de Güldür Güldür'ün yeni bölümü olacak.

  • Atv; Söyleyeceklerim bu kadar Atv'de yılbaşı programı yok. Next...

  • Trt 1; Birçok şarkıcının konuk olduğu konser var. Saat 23.00'te başlayan konseri gece yarısı hepimizi ilgilendiren piyango bileti çekilişi bölecek.

  • Tv8; Tahmin edebileceğimiz üzere Tv8'de O Ses Türkiye ve 3 Adam'ın yeni bölümleri olacak. Daha doğrusu özel bölümleri. O Ses Türkiye'de bombastik isimler var ki birisi Ardam Turanım (gözleri kalp şeklinde olan smiley gelecek buraya)! Murat Yıldırım, Saba Tümer, Selin Şekerci, Tuba Ünsal, Derya & Ferhan Şensoy (çocuk olanlar) ve daha kimler kimler. Arda dedim orada bittik dimi. EEEEEVEEEETT!
  • Fox Tv; Bir Kadın Bir Erkek Kibariyeli özel bölümü ile 31 Aralık akşamı televizyonumuza konuk olacak. Evet, tanıtım gibi oldu. Hayır, Fox'ta çalışmıyorum.

  • Star; En güzellerini en sona sakladım. Star'da önce Güzel Köylü var ki benim sevindiğim bu değil. Sonrasında ise, sıkı durun, Mahşer-i Cümbüş'ün seneler sonra yeni bölümünü izleyeceğiz! Ahmet Kural ve Murat Cemcir'in konuk olduğu program maalesef ilerleyen saatlerde başlayacak. Halbuki koysa 8'e, gülmekten yemek yiyemesek ne güzel olurdu. Ama olsun öyle de güzel böyle de güzel. Beklerim her türlü.

  •  
  • Cnbc E; her sene olduğumuz gibi bu sene de rengimiz belli: VS yılbaşı defilesi. 2 Aralıkta yayımlanan programı internete ve elimizdeki tüm olanaklara rağmen 31 Aralık gecesi televizyondan izlemek ise yılbaşında en sevdiğim şey. VS defilesi dışında Cnbc-e'de o akşam Robbie Willams konseri ve David Blaine showu olacak. Bi de cnbc-e dizilerinden bazılarının yılbaşı bölümleri... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎