Evrak Kürek | Selçuk Aydemir

Tam adıyla Evrak Kürek Sektörden Arkadaşlara Giriş 101. Selçuk Aydemir'in 3. ve geçtiğimiz pazartesi yayınlanan son kitabı. İflah olmaz bir stalker olduğum için kitabın imzalı baskısını ön satıştan sipariş verip (imzasızını istedim önce, sonra dayanamayıp ilk siparişi iptal ettim ve imzalısını istedim, stalker derken şaka yapmıyorum) 2 gün içinde de bitirdim. Bir kitabın güzelliği kısa sürede bitmesinden ziyade verdiği keyifle alakalı. Bitince yüzünde oluşan tebessümde... Okurken yer yer güldürüp yer yer gözlerin dolmasıyla... Gerçi muhtemelen bu kitabı okurken gözleri dolan dünya üzerinde 2 kişi vardır: Selçuk'un annesi ve ben Serap. Bazı insanları lüzumsuz şekilde çok seviyorum ve yaptığı her işin altına imza atma heveslisi oluyorum. Evladını kollayan bir anne misali eleştiri falan gördüğümde "yoo ne alakası var" moduna giriyorum ya, işte Selçuk o güruhun içinden bir arkadaşımız. 

Mahalleden Arkadaşlar ve Liseden Arkadaşlar kitaplarını okurken katılarak güldüğüm o kadar çok yer vardı ki Evrak Kürek için tüm şartlar oluşmuştu. Müthiş eğleneceğimi düşünüyordum ki eğlendiğim yerler çoğunluktaydı fakat ben bu kitaba hüzünlendim de... Selçuk'un Cemcir'den küçük küçük bahsettiği yerlerde gurur duydum, Çalgı Çengi'nin yapıldığı dönemde yaşadığı zorluklara üzüldüm, Erdal Tosun ile ilgili sayfalarda duygulandım, Necati Akpınar ile ilgili sayfalarda gözlerim dolu dolu oldu. Tam manasıyla bir Selçuk Aydemir eseridir gözümde yani. Güldürürken ağlatabilen, düşündürürken kalbe dokunabilen... Aslında kitap iki kitleye hitap ediyor: ilki kesinlikle benim gibi ruh hastası Selçuk Aydemir fanları, ikincisi ise sinema işine bir şekilde bulaşmak isteyen, bu işten ekmeğini kazanmak isteyen yapımcı, yönetmen, ekip elemanları. İşe girerken nasıl zorluklarla karşılaşabilirsiniz, kim dost kim düşman, nereden ne kazanır ne kaybedersiniz kısa kısa bunları anlatmış Selçuk. Bize de okumak düşmüş. Son sayfada da Sektörden Arkadaşlar'ın müjdesini vermiş hadi spoiler'ı da çakayım! Özetle nefis kitap. Ben büyük keyif aldım okurken ki Selçuk'a ait her işten keyif alan birisi olarak objektifliğimden çok  da emin değilim aslında. Siz yine de okuyun. Kitabın telif hakları Mikader'e gidiyor. Sevmeseniz bile ("anne mod on" öyle bir ihtimal yok bu arada "anne mod off") bir sevap işlersiniz fena mı?! Kitap Küsurat Yayınlarından, 224 sayfa ve 28 TL'den satışta. İndirimle 18'e aldım ben. Kitapyurdu.com ve D&R'ın internet sitesinde güzel indirim var. İmzalı baskıyı da D&R'dan aldım ama imzalı nüsha kaldı mı bilmiyorum. MUTLAKA OKUYUN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎