Günlerden Galatasaray #21

İlk yarıda oynanan oyun, eksiklerin dönmüş olması, Belhanda'nın attığı iki gol, tribünlerin oyundan düşmemesi, maç boyunca takımın istediği anda oyunu yükseltebilmesi müthiş detaylar. Rakibin de puan kaybetmesiyle bu maç çok önemli konuma geçmişti. Kazanınca puan farkı 8'den 6'ya düşecekti ki daha 13 maç var kesinlikle erimeyecek bir fark değil, bu konuda netim kendi adıma. Mbaye'nin ilk maçtan penaltıdan da olsa gol atabilmiş olması adaptasyon adına mühim. Biraz savruk geldi bana ama olsun zamanla disipline girecektir diye düşünüyorum. Trabzon'a karşı çok büyük sempatim yok fakat Ümit Hoca'nın ve gencecik takımının çok daha başarılı olmasını ve her takıma karşı Galatasaray'a karşı oynadıkları kadar arzulu oynamalarını temenni ederim. Soso çok iyiydi, Belhanda çok iyiydi, yediği gole rağmen Nando çok iyiydi ama sahanın en iyisi Badou'ydu ki bunu yadsımak olmazdı. Umuyorum sezonun kalanına da yayabiliriz bu maçtaki oyunu, arzuyu ve golleri. Trabzon'u 3-1 yendik Mbaye'nin bir ve Belhanda'nın iki golüyle! Şampiyon gibi oynadık dün akşam. İnşallah çok daha güzel maçlar çıkarırız. Sen yine aslan gibi savaş GALATASARAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎