Günlerden Galatasaray #1

Bu seriyi yeniden yazmayı çok özledim. Birkaç sezon yapıp son dönemde mutsuz bitişlerin ardından uzak kalmıştım. Ama bu sezonki takım, beni heyecanlandırıyor ve bu kutlamaları da hak ediyor. Öyleyse başlayalım. Nuri Şahin'in Antalya'sını geçen sene de çok beğeniyordum. Bu maçta da defansif olarak güzel direndiler. Serilerini sürdürmelerini dilerdim, zira gerçekten iyi takım. Fakat daha çok dilediğim açıkçası kendi takımımın galibiyetle yola çıkmasıydı. Çünkü yeni kuruldu, alışma evresini sıkıntısız atlatması gerekiyor ve bilirsiniz, böyle durumlarda nasıl başlarsan öyle gider mottosu, ilk elin günahı olmaz mottosundan daha mühimdir. Maçın yıldızın yukarıdaki fotoğrafta görüyorsunuz. Kusursuz bir başlangıç yaptı sezona, dilimizi ısırdık mı? Güzel. Nando penaltı kurtardığı an maçın döneceğinin hissiyatı gelmiş olsa da galibiyet için bir devre daha beklememiz gerekiyormuş. Ne derler bilirsiniz; geç oldu güç olmadı. Maçın diğer yıldızı Yunus. Çok güzel bir kariyerin ilk adımlarını seyretmeye devam ediyorum kendi adıma. Güzel günler onu bekliyor. Son olarak Fredrik. Melo'dan bu yana beklediğimiz orta saha profili olabilir. On dakikayla değerlendirmek istemiyorum ama gösterdiği performans tatmin ediciydi. Antalya'yı Bafe'nin golüyle 1-0 geçtik. Üzgünüm Nuri, kalan maçlarının tamamını kazanmanı diliyorum. Elbette bu devre için :) Sıradaki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎