Askerlik 12 ay oldu mu?



Pekiii bu askerlik mevzusu nereden peydah oldu? Askere yine aralıkta gidip mayısta dönecek olan bir arkadaş mesaj attı kimsin sen diye.. Ben de fitil oldum tabi numaramı silmiş diye. Şimdi konu o değil. Asıl askerlik mevzusu beni ağustosta vuracak. nefESimi uğurlayacağız davullarla zurnalarla. Ama en çok da dualarla. 15 ay onsuz nasıl geçecek, nasıl dayanacağız bilmiyorum. Çok da dışa vuramıyorum hissettiklerimi çünkü bilirim, en geç bu gece okuyacak bunları. Okurken yüzü düşecek ve ben o sırada onu izliyor olacağım.. İyiyim bitanem ben :) bakma burukluğuma, söz veriyorum herşey çok güzel olacak. Düşünsene, son bi ayrılık bu. Ardından sonsuzluğa gideceğiz birlikte :.

Okuma burayı atla sen :p Kıyaslamak gibi olmasın da.. Acaba onunla da böyle sık sık görüşebilmek nasip olacak mı? Sabretmek bi nebze olsun kolaylaşır. Yani kankası askere gidince yalnızlık hisseden ben, onsuz kalınca ne halde olacağım bilmiyorum..


Son olarak bi soru; askerlik 12 ay oldu mu?..

4 yorum:

  1. Maalesef henüz gündemde olsada yürürlüğüe giren bir olay değil. Ancak 2011-2012 Arasında yürürlüğe girecek gibi bu gidişler.
    Ayrıca allah kavuştursun mu denir ? Hayırlı teskereler mi denir ? Bilmem bu konuları pek ama ikisinide alın siz bunların. Uzun ve mutlu bir ömür dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, ederiz :) su gibi geçecek inşallah..

    YanıtlaSil
  3. inşallah nefesim :. hem bu saatten sonra bize üzülmek yok yiter ya :D

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎