İyi ki varsın sen; Kenan Doğulu

Bugün 31 Mayıs. Bugün itibariyle Kenan Doğulu 36. yaşını doldurmuş bir insan evladı olarak karşımızda. Atalar ne güzel demiş "bodur tavuk her daim piliç" diye.. Bu adam, bu sözün en bariz örneği, en az benim kadar :p İyi ki doğmuş o, iyi ki var. Bugün sabahtan beri canımız sıkkın ama onu anmadan edemedim blogda.

Patron, Öp, Anlıyor musun, Etme, Beyaz Yalan, Aşkkolik, Kıskanıyorum, En Kıymetlim, Olur mu, Söylerdim, Cadı Kazanı, Salak, Şimdi Burada, Sevdim, Ağlayamam, Aklım Karıştı, Etme, Ara Beni Lütfen, Aşk Oyunu, Aşk Kokusu, Aşkım Aşkım, Baş Harfi Ben, Bi Yanak Ver, Boğaziçi, Demedi Deme, Eksik Hayatlar, Elveda Meyhaneci, Ex Aşkım, Güzeller İçinden, Hayal Kahramanım, İsyan Bu Haykırış, Hiç Bana Sordun mu, Kalmam Kiracı, Kandırdım, Gelinim, Kime Ne, Kurşun Adres Sormaz ki, Ölemem Artık, Olmaz, Pamuk, Rüzgar, Sımsıkı, Tak Etti Canıma, Tutamıyorum Zamanı, Tek Kürekçim, Tanımamışsın, Unutarak Kurtuluyorum, Vurgunum Sana, Yaparım Bilirsin, Yüzsüz Yürek.. Sadece bilgisayarımda olan şarkıları. Ve bunun gibi niceleri.. Onu dinlemeyi, sözlerini bağıra çağıra söylemeyi çok çok çok seviyorum. İyi ki doğmuşsun Kenan! İyi ki varsın :) Şarkılarından kısa kısa pasajları da ekleyerek yazıyı sonlandırırım. Sizin sevdiğiniz pasajlar varsa alır ekleriz hemen (:

nefES gibi muhtacım sana :. {Kurşun Adres Sormaz ki}

Ben seni susacak kadar, ben sana susayacak kadar, ben seni beni susturacak kadar sevdim {Boğaziçi}

Senin gülen yüzüne kurban bu serseri kalbim {Tutamıyorum Zamanı}

Her yaşın bir güzelliği var en güzel çağımdayım {Rüzgar}

Sev beni, senden tek dileğim; deli sev beni! {Beyaz Yalan}

Sen ne biçim bişeysin böyle, masaldan mı geldin doğru söyle {Aşkkolik}

Sen benim en kıymetlimsin, sevmekle bitmeyenimsin :) {En Kıymetli}

Aşk oyunu buna derler güzelim! Seçmelisin birini. {Aşk Oyunu}

Festival gibisin katılmak istiyorum :))

Hayatının tümü oldun, gecelerine gün gibi doğdun, gidersen bi gün biri üzülür çok.. {Baş Harfi Ben}

Son olarak benim en ama en sevdiğim şarkısı, forumlarda, maillerimde isim babalığı yapmış olan şarkı, adı üstüme kazınan şarkı; Pamuk..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎