Varlığım, Varlığına Armağan Olsun!


Ne yazsam diye düşündüm uzun uzun. Bilirim, öyle çok süslü lafları sevmezsin, sana söyleyebileceğim tek kelimeye razı olursun. Ama bu benim sana duyduğum şeyleri anlatmak istememle alakalı. Sen benim için sadece "iyi ki doğdun" demekten çok daha fazlasısın.

Hayatı seninle adım adım öğrenmeye başladım.
Sabretmeyi sen öğrettin bana,
Sevdiğin için beklemeyi de, severek beklemeyi de..
Karşısındaki insanın hayatını alt üst etmemeyi de senden öğrendim,
"Bugünü Yaşıyorsam Umudum Yarının Seni Bana Getirebilecek Olmasıdır.." demeyi de..
Sana arkadaşım demeyi de bildim, dostum demeyi de..
Yeri geldi senden vazgeçtim de dedim, sensiz nefes alamıyorum da..
Hepsinin ortak paydası içimde bi yerde hep ama hep seninle olacağımı bilmemdi aslında.

Dışarıda yağmur yağıyor ve evet gök gürültüsü var. Ben artık gök gürültüsünden korkmayacağım. Çünkü biliyorum ki her gök gürüldediğinde seni yanımda hissetmem gerekiyor artık. Evet, ben korkmamayı da senden öğrendim.. :16:

Herkesin kafasında "hayallerini süsleyen biri" vardır ya; işte sen osun. Deftere de yazmıştın ya "ben oyum" diye :)) evet öylesin bitanem. Benim aradığım adamsın, "o adam" sensin.

Sen benim baktığımda gördüğüm, gördüğümde sevdiğim, sevdiğimden vazgeçemediğim, tek vazgeçilmezimsin. Sen benim ailem, en iyi dostum, en büyük sırdaşım, dedikodu arkadaşım :), hayatımı paylaştığım, babam, kardeşim, oğlum, arkadaşım, biricik sevdam, hayatımı anlamdıranım, dünya üzerinde en çok güvendiğim, sırtımı yaslamaktan endişe duymadığımsın ve tabii ki kahramanımsın. Hepsinden öte, sen benim nefESimsin. :51:

Sen bunları okurken usulca arkandan gelip, tam bu satırlarda kollarımı boynuna dolamayı öyle çok isterdim ki.. Ama o günler de gelecek inşallah. Biz yeter ki birlikte olalım hep. Sebebim; iyi ki doğmuşsun ve iyi ki varsın. Sen iyi ki SEN oldun. Duruşunla, hayata bakışınla, her tavrınla altına imza atacağım tek insan sensin. Sen olmasaydın, benim olmasaydın, benimle olmasaydın ne yapardım bilmiyorum. Varlığım varlığına armağan olsun. Sana verebilecek daha büyük bişeyim yok zaten (:
SEni SEviyorum! till the end :.

:58:

4 yorum:

  1. nefESim o güzel kalbinden gelen bu güzel sözler için çok teşekkür ederim.Biliyosun benim fikrim de zikrim de hep saadetin üstüne :. Ne yapıyosam bu amaç gayesinde içimden gelerek yapıyorumdur sen de abartmışsın :p Anneme teşekkür ettim beni senin için doğurduğundan :D Herneyse aşkım tekrar 10x :))

    Ben DE SEviyorum SEni :. Hemi de kocamaaan sonsuza dek :.

    YanıtlaSil
  2. vuuuuuuuu VARLIĞIM VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN... harika olmuş RAbbim mutluluğunuzu daim etsin :D

    YanıtlaSil
  3. Amin , Allah herkese böyle bi aşk nasip etsin imkansız da olsa :))

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎