Bölüm 116: İçimdeki Sır

Karar verdim cumartesiden sonra diziyi gerçekten en güzel kılan şey gözlerimizi dikip izleyebilmemiz. Gerçi leyla zillisinin çıktığı sahnelerde kapat gözlerini kapaaatt yaptım ama olsun. E o da maçı izlerken Arda çıkınca aynısını bana yaptı arkadaşım karşılıklı her bişi :p neyse bölüm güzel miydi değil miydi hatırlamıyorum. itiraf etmek gerekirse diziyi pek izlemedim o sırada başka bişeye bakıyodum.. Diziye dair edeceğim tek laf; Mine neden ağlatılır? Çünkü ağlayışı güzeldir :))

love you till the end! özledim özledim özlediiiiimmmm!



7 yorum:

  1. :)) Bence ağlayamıyo da yine de izleyebildiğim kadarıyla beğendim.Bu arada Leyla özel isim olduğundan baş harfini büyük yazmalıydın ( Arda'da olduğu gibi hıh ) :P

    YanıtlaSil
  2. Sen bana o kızı mı savunuyosun bide! Uyuz kaybol hıh :p

    YanıtlaSil
  3. Ne savunacam be imladan bahsediyom :D ardayı büyük yazmayı biliyon ardayı hıh

    YanıtlaSil
  4. Arda'yı tabii ki büyük yazacam. Koskoca kaptan o söyletme beni bak ağzımı bozacam :D

    YanıtlaSil
  5. Benim ağzımı bozdurma istersen hıh

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎