Ağustos özel yazısı

Bu ayın yazısı biraz gecikti, tıpkı bundan önceki yazılar gibi. Kusura bakmıyosunuz ve yazıya başlıyoruz. Buyrun efendim dünyamın kapıları ardına kadar açılsın;

  • Galatasaray ile başlayalım. Takım bugünlerde transfer çalkantılarıyla yine coşsa da, en güzel transfer Harry oldu. Şu adamı göndermediler, takımda tuttular ya, hâlâ inanamıyorum. O Harry, Galatasaray'a turu getiren adam oldu bu arada. Playoff'lardan devam edeceğiz şimdi Avrupa Ligi'ne. Sol kısımdaki Gönlümün Süper İkilisi fotoğrafı da Ofk deplasman maçından. Mercan formalar içinde Kaptan ve Harry :)

  • The Big Bang Theory'nin 3 sezonunu da izledim bitirdim. Diziyi öneren Kâmil'e teşekkür ederim tekrar. Çok keyif aldım. Sheldon karakterini kendime benzettim. Evet, ben de öyle kendinden başkasını beğenmeyen, ukalanın önde gideniyim :)) Yeni bölümlerini merakla beklemekteyim.

  • TBBT ve HIMYM sezon finaline girdiğinden beri pek bi boş kaldı bilgisayar. Ben de bu boşluğu uzun zamandır merak ettiğim House MD dizisine adamaya karar verdim kendimi. Neden adamak dedim peki? Ayıptır söylemesi dizi 22'şer bölümden 6 sezonu bitirmiş de :)) Bendeniz de 1. sezonun 1. bölümünden başladım dün gece izlemeye. Daha 120 ve üstü bölüm var. Gözlerine kuvvet SErap'ım :))

  • Dizi demişken, Kavak Yelleri'ne Efe dönüyor haberdar mısın? nefESim bile kabullendi artık ki onun koyu bi Güven'ci olduğunu söylemiştim sanırım daha evvel. Gelecek perşembe yani 125. bölümde kuvvetle muhtemel izleyeceğiz kendisini. Kenar fotoğrafını da değiştirmenin vaktidir artık.

  • Biraz da bize dönelim.. Temmuz'un son haftası "hoşgeldin" deyip sarıldığım andan, "dikkat et" deyip ayrıldığım ana kadar, ömrümün en güzel günleriydi :) Aklıma geldikçe mutluluktan havalara uçacak gibi oluyorum. Gözlerim doluyor. Nasıl bir tezattır ki bu insan birini özlemekten bile keyif alır. Ben bu adama boşuna "hem yarabandım hem yaramsın" demiyorum. İyi ki var, iyi ki benimle. Hep derim, hep diyeceğim. O benim en büyük iyikim.

  • Şu yazıyı anımsıyor musunuz? O tişörtler üstümüzdeydi bi hafta. Kırmızı bi insana bu kadar yakışamaz ama arkadaşım. Haksızlık yahu. Bana bile bu kadar hoş durmuyor. Tencerem benim aşığım her zerrene :)) ps: İnsan sevgilisine tencere der mi? Valla sevgilisi kendisine kapağım diyorsa her türlü de der. Kimse kusura bakmasın :p

  • Başımı omzuna koyduğumda hissettiğim huzuru hiç bi yerde bulamıyorum. Bugünlerde yokluğuna dayanmak ne kadar zor gelirse gelsin, umrumda değil. O bi hafta herşeye değerdi. "Çünküsü yok, nedeni yok sevmenin, zamanı hiç yok"..

  • Neyse ben dağılmadan yazı beni toparlasın. Bu ay bi değişiklik yapıp buraya bi de şarkı ekleyeceğim. Demin farkettim şarkının bilgisayarda olduğunu. Gözlerim dolu dolu dinledim. Zara'dan geliyor, Aşk bir ızdırap.. "Sen benim en güzel derdimsin" Serap susar Zara söyler. Gelecek ay görüşmek üzere (:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎