Yüüüüüüüzz (:

Blogun 99. yazısından sonra ne yazsam da 100. yazıya yaraşır bi yazı olsa diye düşündüm durdum bi kaç gündür. En son dün öğlen sevdiceğime; "nefesiiiim yazıyı sen yaz noluuuuurr" dedim ama noluuuur dememe rağmen reddedilince {:c} kendi göbek bağımı kendim keseyim dedim. Ve sonunda yazıyı da buldum. Efendim 100 yazıda desteğini esirgemeyen herkese teşekkürler. En çok da ömrümün sahibine Yar iyi ki varsın Yüüüüüüüzüncü yazım hayırlı olsun. Nice yüüüüzlere :))

Deli sevdam;
Saçlarını okşamaya kıyamadığım

Dalıpta gözlerine akamadığım

İyiki varsın
ve iyiki aşksın…
Aşk şimdi aşk

Şimdi sevda ve
Şimdi Biz

Aşkın en güzel haliyiz


İnanmıyorum aşk budur diyenlere
Aldırmıyorum saman alevi zannedenlere

Duymuyorum Aşk fakiri hiçbir cümleyi

Aşkımsın..!

Hayalim
Fikrim

Herşeyim..!

Farkına varamadığım

Nerde başlayıp nerde bittiğini anlayamadığım

Bir okyanussun bende
ve ben en derinlerinde soluksuzca sendeyim

Tut beni sevdiğim
Sar beni

Hisset her hücremi


Her dalganda bir köpük misali
Yudum yudum iç beni…
Çünkü artık

Aşk sen

Aşk ben

Aşk biz


VE BİZ AŞKIN EN GÜZEL HALİYİZ…

2 yorum:

  1. Şimdi Serap'çım :D ben sana beraber yazalım dedim sen yazmışın ben evde yokken bunun için küsmük çıkarabilirdim ama neyse şu anda şiirlerin etkisindeyim :D Bu sevgiyi aşk yapan aşkı da en güzel yapan sensin bi kere taam mı :D
    SEni çok komacaaan seviyom nefESim :.

    YanıtlaSil
  2. Şimdi Ersin'im :D:D beraber yazacağımız başka yazılar gelecek inşallah. Yanyanayken yazalım hatta bi gün :p Sevgiliye küsülmez dıt! Sen yoksan aşkı geçtim sevgi bile olmaz (:

    bEn dE sEni çoooookk sEviyorum nEfEsim :.

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎