Bölüm 123: Süperman olmak lazım bazen


Aslı'nın Efe'ye veda etmesinin dışında pek de izleyemediğim bi bölüm oldu Süperman olmak lazım bazen.. Şöyle ki;

çok konsantre olamadığımız bir bölümdü. Birlikteyken dizi mi izleriz biz :) Bi yandan yorgunluk, bi yandan derin huzurla başladı dizi. Çok hatırlamıyorum ne izlediğimi aslında. Televizyondan çok yanımda oturanı izledim zira. Farkettikçe de kaçamak bakışlarla ilgili ilgili diziyi izler gibi yaptım (: aslında sırf yazmış olmak için yazıyorum bu bölümü. Blog yürümeye devam etsin diye. İçimde yazmak istediğim çok büyük şeyler var. Fakat sanırım hiç zamanı değil. Sabır diyorum, susuyorum, bekliyorum şimdilik. Her şey yoluna girecek ve ben yine cıvıl cıvıl cümleler kuracağım. İnancımı yitirmeye bu defa hakkım yok çünkü. Neyse, diziye döneyim. Aslı, Efe olayının Mine'nin oyununu öğrenince ve Güven'i kaybetme korkusuyla başbaşa kalınca Efe'nin tişörtünü onun evindeki odasına bırakmaya girdi. Gözler doldu gibi bu sahnelerde ama geçti hemen. Bakalım gelecek bölümler bize ne gösterecek.

Bu arada Lale Mansur'un Mine'nin yeni patronu olarak diziye dahil olduğunu da eklemeden geçemeyeceğim. Dizi yeni ve kaliteli bi yüz daha kazandı.


ps: Dizinin günü değişti. Malum Atv Çocuklar Duymasın'ı perşembeye koymuş. Bizimkiler de onun tam karşısına gelip oturdular. Artık perşembe akşamları 20:15'te izlemeye başlayacağız Kavak Yelleri'ni. Bu da 5 Ağustos Perşembe günü yayınlanacak 124. bölümün fragmanı buyrun efendim;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎