Bu aralar ne dinliyorum #6

Üşürsen söyle hemen, içimin camları kapansın..

Nasıl bi cümledir bu? Nasıl içten bi hitaptır sevgiliye.. Şarkı enfes. Bugünlerde öyle çok dinliyormuşum ki, etrafımdakiler "yine mi?" modundalar. Onlar şarkıdan anlamıyorsa sıkıntı bende değil der, şarkının linkini de içeri atarım. İyi dinlemeler :)



http://fizy.com/s/1joyh4



Çok zor bazen avaz avaz susmak,
Saklanmak kendine, kendinden vazgeçmişken..
Çok zor bazen 'belkiler' biriktirmek,
Ve sana tutunmak hem de sana rağmen..

ÜŞÜRSEN SÖYLE HEMEN, İÇİMİN CAMLARI KAPANSIN..
Bıraktım öyle kalsın bizim gibi darmadağın!

Beni sevmediğin zamanlarda alıştım susmaya.
Hiç ağlamadım, ağlamadım, alıştım susmaya.
Beni sevmediğin zamanlarda alıştım susmaya.
Hayat soğuk, soğuk hala alıştım susmaya..

Çok zor bazen NEFES alabilmek
Ve sağ çıkabilmek senin iklimlerinden..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎