Bu aralar ne dinliyorum #8


Oscar nedeniyle bu ara bloga sürekli film yazdığım gibi, özel hayatımda da sürekli film izler hâldeyim. Öyle ki, bloga yazılmak için sırada bekleyen 2 film zihnimde, izlenmek için bekleyen 3 film ise bilgisayarda zulalanmış durumda. Fakat sinema yoğunluğuna bi tık ara vermek istiyorum bugün. Daha önce twitter'da çok beğendiğimi söylediğim Sıla'nın son albümündeki Oluruna Bırak parçası kliplenmiş. Blogda dillendirmenin vaktidir dedim, geldim.



Sıla sürekli üstüne koyarak ilerliyor kariyerinde. Öyle ki kendisi için günümüz popüler müziğinin Sezen Aksu'su deniyor. Bu fikre katılanların başında da ben geliyorum. Son albümüyle istediği ve hakettiği çıkışı yine yakaladı. Kışın bu en karlı ve en romantik günlerinde Oluruna Bırak videosunu çekip, piyasaya sürmesi de başarılı bi pazarlama tekniği. Neyse lafı uzatmayalım, şarkının videosu ve sözleriyle bitirelim. Keyifli dinlemeler :)



Söz bitsin, biz devam edelim..
Sessiz kalalım yine, uzlaşalım.
Güz bitsin, biz bayram edelim..
Susuz kalalım yine, aç kalalım.

Ayrılıklar değişmez
Bütün aşklar aynıdır,
Hayat herkese hem iyi,
Hem de kötü davranır.

Oluruna bırak, her neyse geçer.
Hayata zulmedip, üzülmeye mi değer?
Oluruna bırak, her neyse geçer.
Gün doğsun hele bi, üzülmeye mi değer?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎