Sabri Sarı-Kırmızıoğlu

Dünkü Antalyaspor maçını Galatasaray'ın kazanamayacağını bilmek için allame-i cihan olmaya gerek yok. Zira Antalsaspor'un antifutboluna Galatasaray'ın futbol oynayamamasını ekleyince ortaya 90 dakika sıkan, sık sık kanal değiştirilen, hatta bi ara öyle sıkılıp sevgili aranan ve geyik yapılan bi maç hâlini alıyor. Şahsen dün akşamki maçta bunları yaşadım. Gözünü alamayan ben, dün bakamadım bile doğru dürüst. İçimden gelmedi, dayanamadım Galatasaray'ın öyle oynadığını görünce. Neyse konumuz Antalyaspor-Galatasaray maçı değil, Sabri..

Sabri için çok laflar edildi bugüne kadar. Kaleye çektiği şutların zamanında kaleyi bulmaması nedeniyle kafa buldu herkes. Sabri, bildiğin Anadolu insanı. Dönüp kimseye cevap vermez, kimsenin kalbini kırmak istemez. Sabri'nin bu iyi niyetini de suistimal ettiler. Olmadık insanların ağzına sakız ettiler. Şahsen, bu lafların karşısında durdum hep. Kimsenin yanına bırakmadım Sabri'ye ettiğini. Neden sonra, Sabri'nin şutları müthiş bi kıvam almaya başladı. Yukarda Allah var bugünkü Galatasaray'da, en iyi şut çeken ilk 3 isimden biridir Sabri. Dün akşam da bunu gördük bi kaç kez. Fakat, futbolundan değil nasıl bi görev adamı olduğundan bahsedeceğim ben bugün. Yazının başındaki fotoğraf dün akşamki maçtan alıntı. Ufuk'un koruyacağı kalenin ağlarında bi problem varmış. Ufuk bunu farkedince uyarmış kenardakileri. Ne yapsak diye düşünülürken, Sabri birden Ufuk'un omzuna çıktı :)) Bi tane de ayakkabı bağcığı bulundu. O ayakkabı bağcığıyla da Sabri kale ağlarını tamir etti. :)))

İşte Sabri'yi bu yüzden bu kadar çok seviyoruz. Sabri bu yüzden kıymetli. Hiç bişeyden gocunmayan, içinde kötü niyet olmayan biri Sabri. Ve iyi ki var, ve iyi ki Galatasaray'da. Sabri'ye laf eden taş olsun :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎