Bloguma Dokunma! #blogumadokunma


Bugün çenem biraz fazla düştü farkındayım. Ama güne reklamlarla ne kadar keyifli başladımsa, gün içinde Digiturk'ün Blogger'ı sınırlama girişimiyle o kadar canım sıkıldı. Bu ülkede keyifli ne varsa sınırlandı, engellendi. Youtube, Fizy, bi aralar Blogger engellenmişti, tekrar açıldı. Kızdığımız, bize ters gelen şeyin kendisine odaklanmak yerine, genele saldırmayı, büyüklerin dediği gibi; pireye kızıp yorgan yakmayı bırakmayı ne zaman öğreneceğiz bilmiyorum ama, bi kaç kendini bilmez Digiturk'ün müthiş ilkelerini ihlal ediyor diye, ben gün içinde en çok keyif aldığım şeylerden birinden vazgeçmeyeceğim. Bu böyle biline! Destek olmak için fotoğrafı blogunuza ekleyebilirsiniz. Fotoğrafı tesadüfen açtığım Bal Böcükleri blogunda gördüm ve aldım. İnşallah sesimizi duyururuz. Twitter'da da bol bol kullanıyoruz #blogumadokunma!

ps: Gerçi biz bu yolla Adnan Sezgin'den bile kurtulamadık ama, bi umut işte. Pes etmemek lazım. #blogumadokunma!

ps2: İnat değil mi ulan! Biraz sonra da United-Chelsea maçını netten izleyeceğim işte.

2 yorum:

  1. "Nitimur in vetitum. Şimdiye dek, kural olarak, yalnız doğruları yasakladılar." Nietzsche dediği gibi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yasak sonsuz olmayacak ama. Bu defa biz kazanacağız.

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎