Erkekler hakkında bilmeniz gereken 10 gerçek

Bugüne kadar ki yaşadıklarımdan, gözlemlediklerimden, fikriyatımdan yola çıkarak bişeyler yazmak istedim. Sürç-ü lisan edersem şimdiden affola. Bakalım nelermiş o 10 gerçek. Elbette işin geyiği ama her şakanın da altında bi gerçek vardır şimdi :) Hadi gidiyoruz..

1. Ofsaytı bilmenizi isterler, bilince de kıskanırlar. Ofsayt, kaleye en yakın adamınıza attığınız pasın, rakip takım kalecisiyle, kaleciye en yakın rakip takım oyuncusu arasına atılmasıdır. Ofsayt aslında bu kadar basit-karmaşık bi olay.. Neyse konumuz ofsayt değil, bildiğimi anlamışsınızdır herhalde :p Erkek, futbol izlemek ister. Siz izlemek istemeyince arıza çıkarır. Ama ofsaytı bilmeye kadar işi götürürsünüz. Bir, bazen bende olduğu gibi 2, takım desteklersiniz. Takip edersiniz. Arkadaş kendi takımınızın taraftarı bile olsa bi süre sonra kıskançlık krizlerine girer. Takıma olan ilginizi kıskanır, haftada minimum 2 saatinizi ayırmanızı kıskanır, takımdaki futbolcuları kıskanır. Triplere kadar gider dönmez falan..

2. Dedikoduyu sevmedikleri doğru değildir. Hatunlardan dedikodu yapmamalarını isterler. Ama kimi zaman kendi aralarında, kimi zaman da bizle dedikodunun Allah'ını yaparlar. Bi kere çevresini merak etmeyen bi insan olamaz. E merak, öğrenme isteğini peşine takar. Böylece de küçük küçük konuşmalarla başlayan olay, dedikoduya gider. Yapmam, yapmıyorum yeeaa diyen yalan söyler. İnanmayın, bırak len diye cevap verin :)) Ya da daha iyisi, konu kapanınca bi dedikodu atın ortaya, ilgisini çeker de konuşmazsa ben bırakırım bu işleri :)) Hem Orlando Bloom ve Johnny Depp bile dedikodu yaptıktan sonra.. Hahaha :)))

3. Güzel olmak, etkilemek için yetmez! Artık bunun farkına varması lazım bi kesimin. Tamam, erkeği ilk etapta tavlamak için güzel olmak gereklidir, en azından bi giderin olması lazım. Ama sadece güzellik de bi yere kadar sevgili hemcinslerim. Önce bi lokma zeka gerekli. Adam sana bakacak, bakacak bi yerden sonra bakışma işi bitecek ve konuşmaya başlayacaksınız. İşte o noktada da yeri gelecek erkeği güldüreceksiniz, yeri gelecek düşündüreceksiniz. Biraz da yemek yapmayı biliyosanız tamamdır, hayırlı olsun. Mutluluklar dilerim.
4. Erkekler ağlamaz lafı külliyen yalan. Onların da gözyaşı bezleri var. Ağlamaları gayet biyolojik bi olay. Tabi Allah ağlatmasın kimseyi, ama şahit olmuşluğum var. A moment to remember diye bi film var. Sevdicekle oturduk o filmi izliyoruz. İkimiz de daha önce bi kere izlemişiz, ama o başını izleyemediği için tekrar izlemeye karar verdik. İlk izlediğimizde içimiz bi tuhaf olmuş ki beni bilen biliyor ağlamaktan helak olmuştum. Neyse biz başladık filmi izlemeye. Ben bi yerden sonra koyverdim artık tutamıyorum. O sıktı kendini, hissediyorum bi yandan da. Sıktı, sıktı, filmin en vurucu sahnesinde bıraktı artık. Allah ağlatmasın, o an ömrümden ömür gitti ki yanında duramadım. Kalktım gittim. Film bitince de o yanıma geldi, gözlerinin altı kıpkırmızı. Can parem benim, kurban olurum güzel gözlerine :) Ağlamasın bi daha. Okuyosa da kızmasın bana. Velhasılı, erkekler ağlar yavrum. Tabi erkekler ağlamaz lafının uydurma olduğu gibi erkek duygusuzdur lafı da uydurma.

5. Erkek kıvırmaz, nettir. Aslında onu demek istememiştir diye kendinize de, karşınızdaki adama da işkence etmeyin. Onlar bizim gibi düşünmüyorlar. İçlerinde ne varsa ağızlarında da o var. Seviyorsa seviyorum demekten çekinmedikleri gibi, sevmiyorsa da geri çekilmekten çekinmezler. Peşinden koşmak size bişey kazandırmadığı gibi, kazanacağınız varsa da kaybettirir. Erkek geri çekildiyse susun oturun. Klasik, klişe, hatta ezikçe görünse de "bırak gitsin dönerse senindir" cümlesi doğrudur. Sbt :(

6. Kendinizi kimseyle kıyaslamayın. Erkeğin kafasında herkesin bi yeri vardır. Demin dedim ya bizim gibi düşünmezler diye. O hesap işte. Arkadaşlarını senden daha fazla sevmediği gibi seni de onlardan fazla sevmiyor. Çünkü elmayla armut kıyaslanmaz. Onların yeri başka, senin yerin bambAŞKa ;) anladın sen onu..

7. Kabullenin, tarihleri akıllarında tutmaları zordur. Erkekler biz hatunlar kadar ayrıntıcı değil. Her tarihi akıllarında tutmalarına imkan yok. Ki bana sorarsanız her tarihi hatırlamasına gerek de yok. Allah aşkına, tanışmamızın 5. ayı, ilk elele tutuşmamızın 3. haftası.. İlla kutlayacak bişey arıyorsanız, yanyana olmanızı kutlayın. Sevginizi kutlayın. Birlikte olmanızı kutlayın. Bu dünyada 7 milyarın üstünde insan var ve siz birbirinizi bulup seçmişsiniz. Hadi sarılıp öpüşün bakim, aferiin işte böyle. Burdan yüz bulup her haltı da unutmayın beyler. Doğum günü hatırlansın yeter.. Bi de evlendikten sonra evlilik yıl dönümü. İki tarihi de aklınızda tutamayacak kadar hafızanız yoksa bi zahmet sevgili yapmayın!

8. Erkekle yarışılmaz. Feminist tarafınız coşmasın hemen. Elbette yarıştığımız bi çok konuda onları geçebilitemiz, geçemesek de mızıtıp geçmiş gibi görünebilitemiz var :)) Ama şöyle de bi gerçek var ki, yarıştığınız zaman erkek inat yapar. Erkekler inatçıdır. Erkek ailesinden lider olduğunu, reis olduğunu görmüştür. İşin rengi öyle olmasa da, evi çekip çeviren hatun olsa da, erkek böyle düşünmek ister. İş bu sebepten bazı noktalarda yarışmak, tartışmak, inatlaşmak yerine susmak faydanızadır. Konu kapanır, sonra işi inada götürmeden, daha doğru tabirle erkeğe farkettirmeden, istediğiniz şeyi yaptırabilirsiniz.

9. Erkek peşinden koşulmasını sever.
Ama siz koşmayın! Unutmayın, kaçan her daim kovalanır. Sizi zorladığı ölçüde onu zorlayın. Gerekirse çekişin, kavga edin, küs uyuyun. Ama gururunuzu ayaklar altına alıp peşinden gitmeyin. Suçunuz yoksa asla! Kimse etrafında dolanan biriyle ömür geçirmek istemez. Elbette ego olayı yüzünden hoşuna gider, fakat kendine güvenen biriyle geçer ömür. Bazen susmayı bilin. Tavrınızı koruyun ve geri çekilin. Faydasını görmezseniz gelin bana.

10. Tüm genellemeler gibi burada okuduğunuz 10 madde de yanlıştır :) Erkek candır! Babadır, dededir, dosttur, kankadır.. Sevdicektir :) en çok sevilenlerdir. Hep sevilecek olanlardır. Onlarsız hayat yavandır. Tuzsuz bi yemek, golsüz bi maç gibidir, kaşınıyosun yavrum sus, :)) Erkekler günü var mı bilmiyorum. Yoksa da bugün olsun, hayatımdaki, tanıdığım tüm erkeklerin erkekler günü kutlu olsun. Kıymet bilelim, ama karşılıklı elbette. İyi ki varsınız ki varız, iyi ki varız ki varsınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎