Bu aralar ne dinliyorum #10


Candan Erçetin-Bahar


Hazır havalar ısınmışken şöyle biraz kıpır kıpır olalım istedim. Candan Erçetin'in bu şarkısı bana çok iyi geliyor. Hele böyle havalar mis gibiyse, hele bunu söyleyecek sevgilinin ışıl ışıl bakışlarını görmek nasip oluyorsa bu kızcağıza :) Neyse şarkıya geçelim.

Sen bana vaat misin umut musun sevgili?
Kim demiş geçti mevsim ufukta göründü kar.
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgilim!
Benim yorgun gönlümde aşkının telaşı var.
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgili,
Benim olgun gönlümde aşkının telaşı var.

Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum,
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar?
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var.
Tabii ki ben böyle oldugum için bahar!
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim,
Bütün kış dallarında tomurcuklar var.

Sen bana vaat misin lütuf musun sevgili?
Kim ne derse desin al beni sinene sar.
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili,
Benim gönül ülkemde bir tek senin aşkın var.
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili,
Benim yorgun gönlümde bir tek senin aşkın var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎