Gözlere şenlik

Reklamları çok seven bi insan değilim. Hele son düzenden sonra 4dk ara yazıyor ya televizyonun sağ alt köşesinde.. Hani yaramaz bi velet olur, bi yaramazlık yapar, sonra da sırıtarak gözlerinize bakar ya, o çocuğu görüyor gibi oluyorum. Bana bakıp sırıtıyor adeta :))) Neyse, son günlerde dönen bi reklam var ki, Allahım reklam çıksa da izlesek kafasına geldim. İşte o reklamı, reklamları, yazmak istedim. Başlıkta da dediğim gibi, gözlere şenlik..

Üstüste iki Mehmet Günsur'lu yazı geldi, ohh ne güzel. Ne şanslı bu blogu gören kızlar :)) Beyler kusura bakmasın da, öyle yani. Mehmet Günsur'un oyunculuğunu belki 10 senedir takip ederim. Yalnızca yurt içinde değil, yurt dışında yaptığı işlerle de başarılı temsil ediyor ülkeyi. Hakkını vermek lazım. Arzum'un ütü reklamlarında oynuyor. Eşine methiyeler düzerek hem de.. Eşi İtalyan bi oyuncuydu yanlış hatırlamıyosam. Yakın zamanda bebekleri de oldu. Biz mi? Kaçırdığımıza mı yanalım, senede bi kez gördüğümüze mi yanalım bilemedim şimdi. Neyse, arıza çıkmadan reklamları vereyim de konu kapansın.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎