2-2 mi? 2-2 mi?

Dün akşam Beşiktaş-Fenerbahçe maçı vardı. Ben maçı izlemedim, ama izleyen arkadaşlardan çok güzel şeyler duydum. Bi kere şu atkı olayı müthiş düşünülmüş bişey. Beşiktaş'ın çArşı'sı hep böyle güzelliklere imza atar ki, uzaktan gıptayla baktığım bi grup olmuştur hep. Galatasaraylı olmasaydım, çArşı yüzünden Beşiktaşlı olurdum büyük ihtimalle. Van'a gönderilmek için maç sonunda atkısıyla gelen herkes atkısını sahaya atmış. Toplanmış, kolilenmiş ve gönderilecekmiş. Kutlarım, tüm kalbimle hem de... Bir de maçı işini bilen hakem yönetince güzel goller, keyifli bi mücadele olmuş. Ne diyeyim darısı Galatasaray'ımın maçlarının başına, amin. 
ps: Başlık için Fenerbahçeliler alınmasın lütfen. Komik değil mi yaa? Biz hala gülüyoruz çünkü :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎