United 1-6 City


Dünkü maçın bu sonucunu City taraftarı bile beklemiyordu herhalde. Kaldı ki içimizdeki anti Unitedlıların bile beklediğini düşünmüyorum. Gel gelelim bazen umulmadık şeyler başımıza geliyor. Siz kabus mu demeye kalmadan da en canlı haliyle yukarıdaki gibi fotoğraflanıp tarihe geçiyor kendini unutturmamacasına...


Dün maçın ardından twitter'da "Premier League izleyenler ikiye ayrılır Manchester United taraftarı ve diğerleri. Diğerleri de ikiye ayrılır gerçekten taraftar olanlar ve Manchester United'a kuyruk acısı olanlar. Bir de sadece Manchester United yenildiğinde ortaya çıkan karabataklar var ki onlar en komik kesim" demiştim. İlk grupta olduğum için şanslı hissediyorum kendimi. Nedenini bilmediğim bi şekilde çok güzel bi aidiyet hissediyorum United'a :) City'nin ise diğer takımlardan tek farkı Manchester şehrinin diğer yakasında olup mavi formayı giymeleri. Bu hikaye bana bi yerden tanıdık geliyor, ama nereden :)) neyse City'i ne kadar sevmesem de, taraftarlarının hemen hemen her maçta yaptığı şu güzellik, koreografi desem mi bilemedim, beni her seferinde gülümsetiyor :) Old Trafford'da bile olsa, evet.


Maça damgasını vuran adam, baş belası uyuz herif! Her maçta bi sıkıntı çıkarmazsa içi rahat edemez. Hafta içinde evinde yangın çıkarıyomuş nerdeyse de zor kurtarmışlar bunu. Sanırım yaptığı sakarlıklar ve başına gelenler canına yetmiş ve "why always me? (neden hep ben)" yazan bi t-shirt giymiş formasının altına. Cevap veriyorum; ruh hastası bi manyaksın da ondan! Neyse bu maç da böylece bitti. Umduğum, beklediğim keyifli bi maç izleyip liderliğin yeniden United'a geçmesiydi ama olsun. Kısa zamanda telafi edilir bu hatalar. Premier League uzun bir maraton Güntekin.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎